اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

برگزاری سمینار «مدیریت کیفیت» در دانشگاه آزاد ابهر

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از برگزاری سمینار «مدیریت کیفیت» در دانشگاه آزاد واحد ابهر خبر داد.

برگزاری سمینار «مدیریت کیفیت» در دانشگاه آزاد ابهر

امین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت روز دانشجو بخش علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان برادر بسیجی دانشگاه پیام‌نور شهرستان ابهر از نمایشگاه الکامپ تهران بازدید کردند، افزود: در چند روز آینده دانشجویان خواهر نیز برای بازدید از این نمایشگاه به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

*برگزاری همایش آموزش کتاب 504 در زنجان

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به برگزاری همایش آموزش کتاب زبان 504 اشاره کرد و گفت: این همایش در دور روز متوالی طی روزهای آتی توسط حوزه بسیج دانشجویی زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه استاد تقی‌زاده از اساتید نمونه کشوری در این همایش به تدریس این کتاب می‌پردازد، تصریح کرد: این همایش با همکاری بسیج دانشجویی و موسسه سنجش و دانش برگزار می‌شود.

کاظمی هزینه شرکت در این همایش برای علاقه‌مندان را 75 هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت: این مقدار با 50 درصد تخفیف برای اعضای بسیج 37 هزار و 500 تومان است.

وی ادامه داد: همایش آموزش کتاب 504 با 10 ساعت آموزش در ساختمان شمس مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار می‌شود.

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به برگزاری سمینار «مدیریت کیفیت» اشاره کرد و اذعان داشت: این سمینار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه سمینار «مدیریت کیفیت» توسط بسیج دانشجویی و هسته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد ابهر برگزار می‌شود، افزود: این سمینار در روزهای 17 و 18 آذر ماه جاری در دو روز متوالی اجرا می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: به علاقه‌مندان شرکت‌کننده در این سمینار مدرک مربوطه از یکی از دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور اعطا می‌شود.

وی در ادامه به اهمیت دانشگاه و دانشجو در کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: قشر دانشجو آینده‌ساز مملکت و نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف است.

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به اهمیت توجه به قشر دانشجو در کشورمان اشاره کرد و گفت: دانشجویان نقش موثری در جهت‌دهی علمی کشورمان دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آینده نظام و کشورمان به قشر دانشجو و فعالیت‌های آنها در دانشگاه‌ها بستگی دارد.

کاظمی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید در خط ولایت و رهبری به انجام فعالیت بپردازند، افزود: دانشجویان همه تلاش خود را به کار گیرند تا درگیر احزاب مختلف سیاسی نشوند.

وی اظهار کرد: امروز دانشجویان با بصیرت‌افزایی و تقویت ایمان و اعتقادات از تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/73008/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول