اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی ورامین معرفی شد

شهردار ورامین و رئیس هیئت امنای مرکز علمی و کاربردی شهرداری ورامین طی حکمی محسن ممیزی را به ‌عنوان سرپرست این واحد دانشگاهی معرفی کرد.

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی ورامین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی حیدریان طی حکمی محسن ممیزی را به ‌عنوان سرپرست مرکز علمی و کاربردی شهرداری ورامین منصوب کرد.

علی حیدریان شهردار ورامین پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست مرکز علمی و کاربردی شهرداری ورامین گفت: ممیزی فردی علمی و دانشگاهی است و امیدوارم حضورش در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ورامین منشأ خیر و برکت مرکز مذکور باشد.

محسن ممیزی سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی ورامین نیز اظهار داشت: دانشگاه علمی و کاربردی ورامین با رعایت ضوابط اخلاقی توانسته رشد کمی و کیفی خوبی را در میان دانشجویان ایجاد کند.

وی افزود: دانشگاه علمی و کاربردی ورامین سعی دارد تا با نیازسنجی و بررسی معضلات شهری، رشته‌هایی را در این شهرستان دایر کند که بتواند گِرهی از مشکلات شهر باز کند.

ممیزی تصریح کرد: امروز این دانشگاه مفتخر است که در کنار رشته‌های کاردانی، توانسته در رشته‌های کارشناسی نیز جذب دانشجو کند.

وی یادآور شد: با اضافه شدن دانشکده شماره یک، در حال حاضر دانشکده‌های دانشجویان مرد و زن از یکدیگر جدا شده و این امر علاوه بر ارتقای سطح اخلاقی و فرهنگی دانشگاه، سرانه آموزشی را افزایش داده و بالندگی این مرکز علمی را موجب شده است.

این مسئول دانشگاهی تاکید کرد: این دانشگاه افتخار دارد که در بحث تفکیک جنسیتی در سطح کشور پیشگام باشد و به عنوان یک الگو در بین دانشگاه‌های کشور مطرح شود.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی نیز چند روز گذشته در دیدار با محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های اخلاقی موجود بحث اختلاط دختران و پسران در دانشگاه‌ها است، اظهار داشت: زمانی که جوان در مقطع حساس جوانی قرار می‌گیرد و غرائض انسانی آن در اوج است این اختلاط منشأ بسیاری از مفاسد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین عنوان کرد: تفکیک جنسیتی را در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا کنید تا به اسلام و مسلمین خدمت کرده باشید و اگر قدمی در این راه بردارید خیر دنیا و آخرت برای شما خواهد بود و قطعاً یک خدمت بزرگ به شهروندان است.

امام جمعه ورامین ضمن تقدیر از مرکز علمی و کاربردی شهرداری ورامین تصریح کرد: اکنون دانشگاه علمی و کاربردی ورامین با ظرفیت یک‌هزار و 570 دانشجو به صورت تفکیک جنسیتی اداره می‌شود و امروز از لحاظ علمی توانسته است رشد قابل قبولی را به دست آورد.

انتهای پیام/2462/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول