اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهش دانشگاه پیام‌نور بیرجند خبر داد

وجود 14 هزار کتاب در کتابخانه دانشگاه پیام‌نور بیرجند

رئیس پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام‌نور مرکز بیرجند گفت: کتابخانه دانشگاه پیام‌نور مرکز بیرجند دارای 13 هزار و 969 جلد کتاب است.

وجود 14 هزار کتاب در کتابخانه دانشگاه پیام‌نور بیرجند

سید علی بنی‌هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به تعداد اعضای کتابخانه دانشگاه پیام‌نور مرکز بیرجند اظهار داشت: این کتابخانه یک‌هزار و 442 عضو دارد.

وی با بیان این‌‌که این کتابخانه دارای 13 هزار و 969 جلد کتاب است، ادامه داد: از این تعداد 13 هزار و 158 جلد کتاب فارسی است.

رئیس پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام‌نور مرکز بیرجند تعداد کتاب‌های لاتین این کتابخانه را 811 جلد دانست و افزود: همچنین یک‌هزار و 520 پایان‌نامه نیز در این کتابخانه وجود دارد.

بنی‌هاشمی با اشاره به کتاب‌هایی که سال گذشته به امانت داده شده است، گفت: سال گذشته 6 هزار و 675 جلد کتاب از کتابخانه دانشگاه پیام‌نور مرکز بیرجند به امانت داده شده است.

وی با بیان این‌که از مجموع کتاب‌های به امانت داده شده در سال گذشته 6 هزار و 664 جلد فارسی بوده است، اذعان داشت: همچنین 11 جلد کتاب لاتین نیز به امانت داده شده است.

4 هزار جلد کتاب کارکرد امسال کتابخانه پیام‌نور بیرجند

رئیس پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام‌نور مرکز بیرجند با بیان این‌‌که بیشترین کارکرد گروه آموزشی در سال گذشته را رشته‌های گروه مدیریت، اقتصاد و حسابداری با یک‌هزار و 709 جلد کتاب داشته‌ است، متذکر شد: مجموع کارکردهای سال جاری 4 هزار و 592 جلد کتاب بوده است.

بنی‌هاشمی با بیان این‌که رشته‌ مدیریت با 828 جلد کتاب بیشترین استفاده را از کتابخانه این دانشگاه در سال گذشته داشته است، خاطرنشان کرد: امسال نیز این رشته با 530 جلد کتاب بیشترین استفاده را داشته است.

انتهای پیام/69010/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول