اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود

اجرای 10 عنوان برنامه در سطح دانشگا‌ه‌های همدان

مسئول علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، بیش از 10 عنوان برنامه مختلف در سطح دانشگاه‌های استان اجرا می‌شود.

اجرای 10 عنوان برنامه در سطح دانشگا‌ه‌های همدان

حسن نوروزی‌نائل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن شصت و یکمین سالگرد شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه فنی تهران در اعتراض به سفر نیکسون رئیس جمهور آمریکا به ایران در سال 1332 و همچنین روز دانشجو و روز استکبارستیزی در سطح 65 حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی افزود: تریبون آزاد با موضوع 16 آذر و روز دانشجو، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی ایرانی و توافقنامه ژنو و مذاکرات هسته‌ای و کرسی‌های آزاداندیشی در این هفته در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

مسئول علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی همدان تصریح کرد: برگزاری مناظره سیاسی با همکاری تشکل‌های دانشجویی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری محافل و جلسات سخنرانی با موضوعات سیاسی با دعوت از اساتید برجسته، توزیع بروشورهای روز دانشجو از جمله برنامه‌هایی است که در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز دانشجو از دانشجویان ممتاز علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح دانشگاه تقدیر به عمل می‌آید.

نوروزی نائل تاکید کرد: به مدت یک هفته به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر، مسابقات ورزشی، فرهنگی و علمی بین دانشجویان دانشگاه‌های استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره دانشجو و محیط دانشگاهی گفت: دانشگاه نمودار و نشان‌دهنده حساسیت در برابر پدیده‌های نامطلوب بوده و محیط صفا، خلوص و حقیقت‌جویی است.

انتهای پیام/89030/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول