اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان:

دانشجویان برای ارتقای آگاهی خود باید دارای بصیرت باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت: دانشجویان برای ارتقای سطح آگاهی خود باید دارای بصیرت باشند.

دانشجویان برای ارتقای آگاهی خود باید دارای بصیرت باشند

حجت‌الاسلام مهدی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت 16 آذر و روز دانشجو اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان در جامعه می‌توانند دو نقش مثبت و منفی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر دانشجویان ابزار دست دشمنان باشند نقش آنها در جامعه منفی خواهد بود، تصریح کرد: برای نمونه تعدادی از دانشجویان در فتنه‌ سال 88 و در کوی دانشگاه نقش منفی در جامعه داشته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان ادامه داد: دانشجویان با این اقدامات قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

این مسئول ثبت اختراعات و اقداماتی از این دست را جزو نقش‌های مثبت دانشجویان اعلام کرد و بیان داشت: ثبت اختراعات و فعالیت‌های مثبت دانشجویان به نفع کشورمان و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کریمی به اهداف نامگذاری روز دانشجو در تقویم کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: روز 16 آذر اهمیت و جایگاه ارزشمند دانشجو را در کشورمان نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید با فعالیت‌های خود در دانشگاه‌ها از جایگاه این قشر در جامعه دفاع کنند، گفت: هر قشری در جامعه با استفاده از اقدامات و فعالیت‌های خود می‌تواند ارزش و جایگاه خود را در جامعه اثبات کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان خاطرنشان کرد: دانشجویان برای جلوگیری از سیاست‌زدگی و برای اینکه ابزار دست احزاب سیاسی دشمنان قرار نگیرند باید دارای بصیرت باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه دانشجویان برای آگاهی از مشکلات موجود در این زمینه بصیرت باطنی خود را افزایش دهند، متذکر شد: دانشجویان باید با افزایش آگاهی و بصیرت خود در جامعه هر حرفی را قبول نکنند و به فکر ایجاد آینده‌ای روشن برای نظام باشند.

کریمی در پایان اذعان داشت: همچنین دانشجویان باید تلاش کنند با ایجاد روحیه خودباوری با استفاده از اقدامات عقلانی نقش مثبتی در جامعه ایفا کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول