اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد:

شرایط نقش‌آفرینی دانشجویان در توسعه کهگیلویه و بویراحمد فراهم نشده است

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون شرایط برای نقش‌آفرینی دانشجویان در توسعه و پیشرفت استان فراهم نشده است.

شرایط نقش‌آفرینی دانشجویان در توسعه کهگیلویه و بویراحمد فراهم نشده است

سید داود موسویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو به همه دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه دانشجویان در برهه کنونی شناخت و درک عمیق از وضعیت کنونی کشور است.

وی گفت: در استان هم باید چنین نگاهی از سوی دانشجو برای پی بردن به محرومیت‌ها و ارائه راه‌حل برای عبور از آن‌ها وجود داشته باشد.

این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه نیافتگی و محرومیت را مشکل بزرگ استان ذکر کرد و گفت: مسئولان باید از ظرفیت دانشگاه و نیروی انسانی توسعه یافته در آن که دانشجو و اساتید هستند برای توسعه همه جانبه استان در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

وی با توصیه به دانشجویان در همه مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد که به جای خط گرفتن از احزاب و گروه‌های سیاسی خود آن‌ها جهت دهنده به این جریانات و گروه‌ها باشند، خاطرنشان کرد: دانشجو هیچ‌گاه نباید آلت دست گروه‌های سیاسی شود تا بتواند رسالت خود را به عنوان قشر آگاهی‌بخش جامعه به درستی ایفا کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از نقش کمرنگ دانشجویان در راستای کمک به توسعه و پیشرفت استان گفت و افزود: مقصر در این میان دانشجو نیست چرا که باید در این خصوص روانسازی صورت گیرد تا دانشجو بتواند در شرایط ایجاد شده مددکار توسعه استان باشد.

موسویان انفعال و سکون در فضای دانشجویی را موجب خمودگی و بی‌انگیزگی برای ساختن استان دانست و گفت: این بی‌انگیزگی ارتباط با بسیاری از موضوعات دارد که یکی از آن‌ها به دغدغه‌های اشتغال بعد از فارغ‌التحصیل شدن برمی‌گردد.

انتهای پیام/2571/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول