اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

آینده مملکت و نظام در دست دانشجویان است

امام جمعه خرم‌دره گفت: آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی ایران در دست دانشجویان است.

آینده مملکت و نظام در دست دانشجویان است

حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت 16 آذر و روز دانشجو اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی دانشگاه و دانشجو از اهمیت بالایی در کشورمان برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چند میلیون دانشجو در دانشگاه‌های کشورمان تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی ایران در دست دانشجویان است.

امام جمعه خرم‌دره ادامه داد: هر چقدر رشد فکری دانشجویان افزایش یابد و مسلط به صلاح ایمان و تقوا شوند آینده روشنی در انتظار آنها است.

این مسئول با بیان اینکه آینده روشن هر کشوری به دست جوانان آن ساخته می‌شود، افزود: نامگذاری روز 16 آذر به نام روز دانشجو اهمیت و جایگاه دانشجو را نشان می‌دهد.

نورپور در ادامه به اهمیت دانشجو از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند دانشجویان نباید فریب جریان‌های سیاسی را بخوردند.

وی ادامه داد: ایشان می‌فرمایند دانشجویان کشورمان نباید سیاست‌زده، سیاست‌باز و آلت دست دشمنان شوند.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه دانشجویان باید به مسائل سیاسی روز آشنا باشند و احزاب و گروه‌ها را بشناسند، گفت: همچنین دانشجویان باید قدرت تحلیل مسائل سیاسی روز را داشته باشند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: دانشجویان دانشگاه‌های کشورمان باید در تلاش باشند تا فریب دشمنان را نخورند چراکه آینده کشورمان به این قشر از جامعه بستگی دارد.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول