اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

دانشجو باید دارای قدرت تحلیل سیاسی باشد

امام جمعه نیکشهر گفت: دانشجو باید سیاست‏گر و داراى قدرت تحلیل سیاسى بود و به مسائل روز آگاهی داشته باشد.

دانشجو باید دارای قدرت تحلیل سیاسی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در نیکشهر اظهار داشت: دانشجو باید سیاست‏گر و داراى قدرت تحلیل سیاسى بود و سیاست‏باز نباشد.

امام جمعه نیکشهر ادامه داد: دانشجو باید قدرت تحلیل سیاسى داشته باشد تا جبهه‎‏بندى‎هاى دنیا را بشناسد، تا بفهمد امروز دشمن کجا است و از کجا و با چه ابزارى حمله می‎کند.

وی با اشاره به پیامد فقدان درک و تحلیل سیاسى بیان کرد: دانشجویى که اصلاً نفهمد در دنیا چه مى‏گذرد، این دانشجو، دانشجوى زمان خودش نیست.

لطفیان سرگزی اذعان داشت:  کار دشمن تهاجم، شبیخون، غارت و قتل‏‌عام فرهنگى‏ است، دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط سعى می‎کند جوانان ما را از ما بگیرد.

خطیب نماز جمعه نیکشهر با اشاره به روز جهانى حقوق اضافه کرد: اعلامیه حقوق بشر براى فریفتن و شعار طرفدارى از آن، براى بلعیدن ملت‎ها است.

وی خاطرنشان کرد: اینان با شعار طرفدارى از حقوق بشر، بزرگ‏ترین پایمال‏‌کنندگان حقوق انسان‎ها هستند و در رسیدن به اهداف ظالمانه خود، هیچ‏گاه غفلت نمی‌کنند و از هیچ جنایتى دریغ نمی‌ورزند.

امام جمعه نیکشهر در پایان بر تقوا، زکات، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به نحوه ارتباط متقین با خداوند تاکید کرد.

انتهای پیام/75004/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول