اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

بزرگی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و دلاوری بسیجیان است

فرماندار تنگستان گفت: اقتدار و بزرگی ایران اسلامی در جهان، به برکت خون پاک شهدا و دلاوری بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و شرایط کنونی است.

بزرگی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و دلاوری بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان سپاه تنگستان اظهار داشت: بسیج امروز در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال دارد و این امر نشان‌دهنده روحیه بالای کار و تلاش در بین بسیجیان است.

وی با اشاره به نقش بسیج در فعالیت‌های محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است که از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان سخن گفته و آموزه‌های بسیج در آن دوران را به نسل جوان انتقال دهیم.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: اقتدار و بزرگی ایران اسلامی در جهان، به برکت خون پاک شهدا و دلاوری بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و شرایط کنونی است.

جعفری‌نسب با تاکید بر هماهنگی بین ادارات برای برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در تنگستان اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با سپاه شهرستان تنگستان برای برگزاری باشکوه این رزمایش همکاری کنند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان نیز در این نشست گفت: بسیج و بسیجی برای دفاع از ایران اسلامی آماده است و دشمنان فکر تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی را از سر خود بیرون کنند.

سهراب انبارکی بیان کرد: مکتب بسیج برگرفته از عاشوراست و بسیجیان باید عاشورایی فکر و عمل کنند. به مناسبت هفته بسیج 100 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان تنگستان برگزار خواهد شد.

رزمایش الی بیت‌المقدس در تنگستان روزهای 21 و 22 آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول