اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

ملت ایران در برابر هر توطئه و بدقولی دشمن می‌ایستد

استاد حوزه علمیه قم گفت: ملت ایران در برابر هر توطئه و بدقولی دشمن می‌ایستد.

ملت ایران در برابر هر توطئه و بدقولی دشمن می‌ایستد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام علی صمدی بعد از ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: باید با مقاومت و استقامت به اسلام قدرت و نیرو داد، اگر در جامعه‌ای سستی جای مقاومت را بگیرد، شکست آن جامعه حتمی است.

وی تصریح کرد: ملتی می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند و در برابر دشمنان پیروز شود که به دو مسئله اصلی و مهم اعتقادات صحیح و داشتن هدف مقدس و استقامت و مقاومت در راه آن هدف توجه کند.

استاد حوزه علمیه قم به سختی‌ها و رنج‌های پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) و همچنین یاران صبور و مقاومشان که هر کدام حاضر بودند 70 مرتبه در راه خدا جان خود را نثار کنند اشاره کرد و یادآور شد: اگر مقاومت و استقامت آنان نبود، هرگز اسلام پیروز نمی‌شد و به دست ما نمی‌رسید.

صمدی ابراز داشت: برای حفظ اسلام باید از دنیاپرستی، تجمل‌گرایی و تن‌پروری دوری کنیم و به هیچ عنوان در اعتقادات خود سست نشویم.

وی یکی از ترفندهای دشمن را سست کردن عقیده‌ها با روش گسترش فساد و هرزگی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه دانست و متذکر شد: اگر با این توطئه‌ها با هوشیاری مبارزه نشود آنها به راحتی می‌توانند با کوچکترین حرکت ملتی را از پای در بیاورند.

استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: اگر تیم مذاکره کننده هسته‌ای توانست در مذاکرات ژنو موفقیتی به دست آورد به دلیل مقاومت‌هایی است که مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان زبون و غیرقابل اعتماد انجام داده‌اند و به لطف خدا باز هم در مقابل هر توطئه و بدقولی آنها می‌ایستند.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول