اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انقلاب اسلامی:

وحدت و ولایت‌مداری رمز موفقیت ایران اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ در شرایط فعلی همه باید برای تقویت وحدت در داخل تلاش کنیم، چراکه وحدت و ولایت‌مداری رمز موفقیت ایران اسلامی است.

وحدت و ولایت‌مداری رمز موفقیت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز طی سخنانی در یادواره شهدای اصناف استان البرز که با تلاش کانون فرهنگی سپاه شهرستان کرج برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب برای مقابله با توسعه و پیشرفت ملت ایران همواره در حال توطئه و دسیسه هستند.

وی تصریح کرد:‌ هدف آنها تضعیف جبهه مقاومت داخلی در ایران و تنها راه مقابله با این توطئه و خنثی‌سازی تهدیدها حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت است.

نماینده ولی‌فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مردم ما بارها ثابت کرده‌اند که با حفظ وحدت و ولایت‌مداری می‌توانیم در برابر قدرت‌های بزرگ ایستادگی کرده و به اهداف و آرمان‌های خود جامه‌عمل بپوشانیم.

سعیدی با اشاره به مقابله ایران با زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های کشورهای غربی گفت: در حوزه دیپلماسی باید مردم حمایت جدی از مسئولان داشته باشند و تغییرات تاکتیکی در این حوزه باید با پشتوانه قوی داخلی همراه باشد که این پشتوانه مقاومت ملی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی و مردم ولایت‌مدار کشورمان به عنوان محور اصلی مقاومت در برابر استکبار جهانی شناخته می‌شوند، گفت: باید با قدرت این راه را ادامه دهیم و با هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی در آینده نیز سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی کشورهای زورگوی غربی خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید با تمام توان در عرصه بین‌المللی از جبهه اسلام که همان جبهه حق در برابر باطل است دفاع کرده و اجازه ندهیم توطئه‌ غربی‌ها برای تضعیف جبهه اسلام محقق شود.

سعیدی تصریح کرد: استفاده از توانمندی‌های داخلی و اتخاذ تاکتیک‌های مناسب در عرصه دیپلماسی در این عرصه ضروری است و دیپلمات‌های ما باید به صورتی عمل کنند که اجازه تکرار و تشدید تحریم‌ها را به دشمنان ندهند.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر ایران با 1+5 در مورد فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان گفت: در حال حاضر دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند با اعمال محدودیت‌های مختلف در راه توسعه علمی ایران مانع‌تراشی کنند و برای خنثی‌سازی توطئه‌های آنها باید همگرایی داخلی تقویت شود.

سعیدی تاکید کرد: همچنین دشمنان ما می‌خواهند رابطه ایران با برخی کشورهای منطقه‌ای را تخریب کنند که در این حوزه نیز باید هوشیار باشیم و مردم ما در شرایط فعلی باید هوشیاری و بصیرت خود را تقویت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه کشورهای غربی از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران استفاده می‌کنند، گفت: ما از یکسو باید اجازه ندهیم که تحریم‌ها تکرار و تشدید شود و از سوی دیگر همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید با برنامه‌ریزی و کار مناسب تحریم‌ها را به فرصتی برای توسعه کشورمان تبدیل کنیم.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول