اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اصناف استان اصفهان:

هدف بسیج اصناف تحقق بازار اسلامی با تاکید بر تولید ایرانی است

مسئول بسیج اصناف استان اصفهان گفت: هدف بسیج اصناف تحقق بازار اسلامی همراه با تاکید بر شعار ایرانی ایرانی را بخر است.

هدف بسیج اصناف تحقق بازار اسلامی با تاکید بر تولید ایرانی است

مهدی ساعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در حاشیه نمایشگاه بزرگ دستاوردهای تخصصی بیست قشر مختلف بسیج اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج تولیدات ملی و داخلی از اهداف بسیج اصناف است.

وی بیان کرد: عمده فعالیت‌هایی که بسیج اصناف دنبال کرده است، ترویج تولیدات ایرانی و ایجاد بستر فرهنگ‌سازی موثر در جامعه با شعار «ایرانی ایرانی بخر» است.

مسئول بسیج اصناف سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تاکید کرد: مهم‌ترین رویکرد بسیج اصناف آشنایی اصناف و کسبه با فقه اسلامی در معاملات است، بازار اسلامی یکی از مهم‌ترین زمینه‌های تحقق جامعه اسلامی است و تا بازار اسلامی نشود تحقق جامعه اسلامی امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: هدف بسیج اصناف تحقق بازار اسلامی، زمینه سازی برای ترویج ارزش‌های دینی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) از این طریق است.

ساعی افزود: همواره یکی از مؤلفه‌ها و شاخصه‌های نیروی بسیج در هر قشر قدرت بازدارندگی آن در قبال تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی است.

وی اضافه کرد: بسیج اصناف نیز بر همین منوال مأموریت‌ها و اقداماتی داشته است، از جمله کارها و مأموریت‌ها مثل بحث مقابله با جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دشمن در امر پوشاک است.

مسئول بسیج اصناف استان اصفهان گفت: تعامل اثربخش با دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه مثل اتاق بازرگانی، مجمع امور صنفی و سازمان صنعت - معدن و تجارت از دیگر اقدامات بسیج اصناف است.

وی عنوان کرد: جلوگیری از وجود یکسری تخلفات اخلاقی و سوء استفاده‌های اخلاقی از بانوان در فروشگاه‌ها و همچنین غیر اسلامی بودن و غیر عرف بودن محصولات از جمله پوشاک از مأموریت‌های بسیج اصناف است.

ساعی اظهار کرد: از دیگر اقدامات بسیج اصناف استان در زمینه تولیدات پوشاک ایرانی همراه با نقوش ایرانی اسلامی است که طرح‌های مختلف آن در قالب یک بولتن آماده شده است و در اختیار اتحادیه‌ها و فروشگاه‌ها مختلف گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/63001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول