اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

جهان تسلیم خواسته‌های ملت ایران شد

امام جمعه بردسیر گفت: امروز جهان و کشورهای قدرتمند تسلیم خواسته‌های ملت ایران شدند و حق غنی‌سازی را برای ملت ایران قائل شدند.

جهان تسلیم خواسته‌های ملت ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: هفته بسیج امسال و روز تشکیل بسیج مصادف با قهرمانی‌های پاسدار کربلا حضرت امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) است.

تارم خاطر نشان کرد: روز بسیج یادآور این است که بسیجی و بسیجیان به پیروی از شهدای کربلا و به تأسی از امام سجاد در هر شرایط و موقعیتی که باشد برای پیشبرد دین اسلام، انقلاب اسلامی و اهداف آن و حفظ ارزش‌ها استفاده می‌کنند.

وی افزود: بسیجی امامش و رهبرش امام امت است و بسیج و بسیجیان را جز امام امت و رهبر فرزانه انقلاب کس دیگری آن طوری که باید شناخته باشد، نشناخته است و نمی‌تواند، بشناسد و هنوز زود است که عظمت و اهمیت بسیج و بسیجیان برای دیگران روشن شود.

امام جمعه بردسیر تصریح کرد: آثار فداکاری‌های بسیج و خیر و برکتش برای نسل‌های آینده بهتر و بیشتر آشکار می‌شود.

تارم به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است که این حقیقت تاکنون ثابت شده است وقتی که بسیجی در جریان فتنه‌ها و توطئه‌ها وارد خیابان‌ها می‌شوند، می‌بینیم دشمن و دشمنان مثل روباه فرار می‌کنند و دست از توطئه و فتنه می‌کشند.

امام جمعه بردسیر گفت: بسیج درختی است که نه‌تنها در کشور اسلامی ایران که حتی در سراسر دنیا ثمره داده است و بسیجیان امروز در همه عرصه‌های فرهنگی، هنری، علمی و ... خود را مجهز ساخته‌اند تا بتوانند در مقابله با دشمنان آماده باشند.

وی افزود: امروز جهان و کشورهای قدرتمند تسلیم خواسته‌های ملت ایران شدند و حق غنی‌سازی را برای ملت ایران قائل شدند که این پیروزی بزرگی است که جای تبریک دارد به همه ملت صبور ایران که این پیروزی به خاطر خون شهدا و استقامت مردم بود.

انتهای پیام/80027/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول