اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده 5 شهرستان جنوبی کرمان در مجلس:

تفکر بسیجی در خارج از مرزهای ایران نهادینه شده است

نماینده شهرستان‌های منوجان، رودبار، قلعه‌گنج، کهنوج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقد هستیم که تفکر بسیجی ما توانسته است در خارج از مرزهای ایران نهادینه شود.

تفکر بسیجی در خارج از مرزهای ایران نهادینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری عصر امروز در آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: روز بسیج روز بسیار بزرگی است، امام خمینی (ره) یک انسان آینده‌نگر و اندیشمند بود که دستور تشکیل بسیج مستضعفین را در پنجم آذر سال 58 صادر کرد.

وی بیان کرد: بسیج باید در پیکره نظام و در همه نهادهای دولتی و غیر دولتی و انقلابی ما رنگ واقعی خودش را پیدا کند، تفکر بسیجی به عنوان یک تفکر ماندگار می‌تواند، جامعه ما را بیمه کند و به عنوان یک جامعه ماندگار برای همیشه به تمام دنیا معرفی شود.

نماینده شهرستان‌های منوجان، رودبار، قلعه‌گنج، کهنوج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج یک لشکر کلاسیک نیست، بسیج یک نیروی قدرتمند و پشتوانه‌ای قوی برای نظام است که در جاهای مختلف هیچ محدودیتی ندارد و با تفکر و اندیشه بسیجی می‌توانیم، پیشرفت کنیم.

امیری تصریح کرد: در بحث مذاکرات هسته‌ای که موفقیتی به دست آوردیم، عامل اصلی آن ایستادگی این ملت تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری بود و این مذاکره بر اساس تفکر و اندیشه بسیجی صورت گرفت که نتیجه هم گرفتیم و به عنوان یک واقعیت به تمام جهان معرفی کردیم.

نماینده شهرستان‌های منوجان، رودبار، قلعه‌گنج، کهنوج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما معتقد هستیم که این تفکر بسیجی ما توانسته است در خارج از مرزهای ما نهادینه شود.

انتهای پیام/80006/ک20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول