اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دیلم:

غربی‎ها به قدرت واقعی ملت ایران پی نبرده‌اند

فرمانده سپاه دیلم گفت: اینکه غربی‌ها همواره ما را تهدید کرده و عنوان می‌دارند تمام گزینه‌ها روی میز است مشخص می‌کند به قدرت واقعی ملت ایران و بسیج پی نبرده‎اند.

غربی‎ها به قدرت واقعی ملت ایران پی نبرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد اسدی پیش از ظهر امروز در مراسم هفته بسیج در دیلم با تبریک این هفته به بسیجیان اظهار داشت: مکتب بسیج برگرفته از نهضت عاشوراست و همه بسیجیان باید عاشورایی باشند.

وی تاکید کرد: بسیج امروز نهالی تنومند شده و در عرصه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد هر چند تبعیت از ولی‌فقیه سرلوحه کار بسیجیان باید باشد.

فرمانده سپاه دیلم با اشاره تلاش دشمن برای ضربه به نظام اسلامی تصریح کرد: اینکه غربی‌ها همواره ما را تهدید کرده و عنوان می‌دارند تمام گزینه‌ها روی میز است مشخص می‌کند به قدرت واقعی ملت ایران و بسیج پی نبرده‎اند.

اسدی بیان کرد: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان هنوز رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده و نمی‌دانند ترس در بسیجیان معنایی ندارد.

فرمانده سپاه دیلم با اشاره به مذاکرات موفقیت‌آمیز در ژنو خاطرنشان کرد: با این توافقی که در ژنو حاصل شد همه متوجه شدند ایران برای استفاده صلح‌آمیز، از انرژی هسته‌ای استفاده می‌کند.

اسدی افزود: پس از این موفقیت نظام اسلامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری راه توسعه و پیشرفت خود را در پیش خواهد گرفت.

فرمانده سپاه بسیج در ادامه تاکید کرد: پیشرفت و ترقی میهن مدیون فداکاری و جانفشانی‌های شهداست و باید بیش از پیش نسبت به ترویج آموزه‌های شهدا در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول