اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

امنیت و استقلال ایران مرهون تفکر بسیجی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در جامعه امروز باید تفکر بسیجی، ولایی باشد چرا که امنیت و استقلال مردم جمهوری اسلامی ایران مرهون تفکر بسیجی است.

امنیت و استقلال ایران مرهون تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته پیش از ظهر امروز در مراسم تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان همدان اظهار داشت: هفته بسیج یادآور ایثارگری‌ها و جانفشانی شهدا و جانبازانی است که شیران بیشه خمینی(ره) بودند و توانستند با فدا کردن جانشان انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانند.

وی افزود: ابتدای شکل‌گیری جنگ 8 ساله ایران و عراق صدام در یک مصاحبه تلوزیونی با شجاعت گفته بود که در مدت سه روز ایران را با خاک یکسان و در تهران مستقر خواهد شد، اما بسیجیان مخلص و همیشه در سنگر ما دشمن را آن چنان در خرمشهر نابود کردند که جرأت نکرد یک قدم جلوتر بیاید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: بسیج یعنی عشق به رهبر، وطن، اسلام و شجره طیبه‌ای که نسل‌های مختلف را در خود جای داده و در مسیر درست هدایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این عشق خاموش نشدنی است و عشقی که از بین نمی‌رود و موهبتی درونی که خدا در قلب انسان‌های مخلص قرار داده است.

خجسته تصریح کرد: در یک جمله می‌توان گفت بسیج یعنی ظلم‌ستیزی کسانی که در برابر هرگونه استکبار و ظلم و ستم می‌ایستند و زیر بار فشار دشمن نمی‌روند.

وی ادامه داد: دشمن امروز باید بداند که اگر به اسلام و مسلمین نزدیک شود، بسیجیان ما مقتدرانه ایستادند و از کیان و سرزمین خود دفاع می‌کنند و امروز بسیج نه در ایران بلکه در جهان اسلام می‌درخشد.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به حوادث رخ داده در سوریه بیان داشت: امروز شاهدیم دشمن به دنبال نا امنی در سوریه است اما با وحدت مردم سوریه با خواری هرچه تمام‌تر درحال عقب نشینی است.

وی همچنین با تأکید بر مقاومت مردم لبنان در مقابل ظلم‌ستیزی دشمن ابراز داشت: شاهد هستیم 2 هزار نفر بسیجی در جنوب لبنان ارتش سوم دنیا را شکست داده و آن‌ها را خوار و ذلیل کردند.

خجسته با اشاره به مذاکرات ژنو خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی که از مردم آمریکا به عمل آمده بیشترین درصد مردم آمریکا خواستار رابطه با ایران هستند.

وی در پایان سخنانش گفت: در جامعه امروز باید تفکر بسیجی، ولایی باشد چرا که امنیت و استقلال مردم جمهوری اسلامی ایران مرهون تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/89007/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول