اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موحد:

غربی‌ها هنوز شهادت‌طلبی ملت ایران را درک نکرده‌اند

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس گفت: غربی‌ها هنوز درک نکرده‌اند، شهادت‌طلبی و مقاومت ملت ایران چیست.

غربی‌ها هنوز شهادت‌طلبی ملت ایران را درک نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، آیت‌الله علی موحد عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام‌ ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان که با حضور مسئولان و مردم جنوب استان فارس در مصلی الغدیر زادگاه این شهید برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: کسانی که اهل لقا‌الله هستند از هیچ‌کس نمی‌ترسند و غربی‌ها این موضوع را به خوبی در مورد ملت ایران تجربه کرده‌اند.

وی افزود: غربی‌ها هنوز ندانسته‌اند که شهادت‌طلبی و مقاومت ملت ایران چه معنایی دارد و چرا جوان تازه داماد از خانواده خود خداحافظی می‌کند و به جبهه‌های حق علیه باطل می‌شتابد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به تفاهم‌نامه اخیر ژنو گفت: تفاهم‌نامه‌هایی را که امضا کرده‌اند کسی خیال نکند به ما لطف داشته‌اند بلکه دشمنان انقلاب اسلامی ترسیدند که جمهوری اسلامی ایران از این موقعیت که در حال حاضر قرار گرفته است فراتر رود.

موحد در مورد شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز بیان داشت: شهید انصاری به جاهای بسیار سخت سفر کرد و هیچ‌گاه از مسیر و خط خود خسته نشد چراکه اهل لقا‌الله بود.

وی خاطرنشان کرد: شهادت نقطه اوج لقا‌الله است و کسانی که در این مسیر هستند از هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌ترسند و توقع پاداش ندارند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: شهید با دنیای خود دنیای دیگران را نیز آباد کرده و این همان چیزی است که در مورد ابا عبدالله‌الحسین(ع) سید و سالار شهیدان کربلا وجود دارد.

انتهای پیام/2448/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول