اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعت 11 امروز صورت می‌گیرد

تشییع پیکر مطهر شهید مجید نبیل

پیکر مطهر رزمنده و جانباز سرفراز شهید مجید نبیل از ساعت 11 صبح امروز مقابل مسجد‌النبی قزوین به سمت گلزار مطهر شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

تشییع پیکر مطهر شهید مجید نبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رزمنده و جانباز سرفراز شهید مجید نبیل سرانجام پس از گذشت سالیان دور و دراز از رنج و درد ناشی از اثرات جنگ تحمیلی و با گذشت چند دوره نقاهت بالاخره روز دوشنبه روح بلندش رخ از خاک کشید و آسمانی شد.

این جانباز و رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس از نخستین سال‌های آغاز دفاع مقدس با لبیک به ندای ولایت عزم جنگ کرد و در جبهه‌های نبرد تیر و ترکش دژخیمان در بدن مطهرش بیست و اندی سال به یادگار ماند.

مجید نبیل به عنوان جانباز و ایثارگر قزوینی از سال‌های پس از پایان جنگ در تهران اقامت گزید و خلاصه پرونده مجروحیت این شهید بزرگوار نیز تا زمان عروج در بیمارستان شهید مدرس شهر تهران در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران بود.

مدیریت امور اجرایی سازمان مرکزی بنیاد شهید و مدیریت امور ایثارگران استان قزوین از پیشینه درخشان این مجاهد نستوه انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین شهادت این جانباز و رزمنده 70 درصد را تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: مجموعه بنیاد شهید از روز گذشته با اطلاع از این خبر نسبت به برگزاری جلسات هماهنگی برای برگزاری آیین تشییع، خاکسپاری و مجلس ترحیم اقدام کرده است.

نادر نصیری ادامه داد: در این راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته بیانیه تبریک و تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار نیز در شب گذشته صادر و از سوی صدا و سیمای مرکز قزوین به مردم اطلاع‌رسانی شده است.

وی با دعوت از ایثارگران و مردم برای شرکت در آیین تشییع این جانباز شهید ابراز داشت: آغاز مراسم تشییع امروز از ساعت 11 صبح با پایان اجتماع بسیجیان به سمت گلزار شهدا صورت گرفته و پایان مراسم نیز با برپایی فریضه ظهر و عصر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته برای برگزاری مجالس ترحیم شهید نبیل ابراز داشت: از ساعت 17:30 عصر امروز تا ساعت 19 با حضور قشرهای مختلف مردم مراسم شام غریبان این جانباز شهید در مسجد امام خمینی (ره) غیاث‌آباد با سخنرانی حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی از وعاظ شهر قزوین برگزار می‌شود.

نصیری ادامه داد: همچنین مراسم صباح مزار جانباز شهید نبیل 7:30 تا 9 صبح چهارشنبه ششم آذر ماه جاری در مسجد امام خمینی (ره) غیاث‌آباد برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد راه انقلاب اسلامی از قشرهای مختلف مردم به ویژه بسیجیان استان برای شرکت در آیین تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/77005/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول