اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا شهرستان دشتی:

شهدا سدی مستحکم در مقابل تمام ابرقدرت‌های جهان بودند

فرمانده سپاه امام رضا شهرستان دشتی گفت: وقتی ابرقدرت‌ها اراده کردند تا انقلاب اسلامی در درون مرزهای ایران بشکنند شهدا سدی بزرگ و مستحکم در مقابل تمام ابرقدرت‌ها بودند.

شهدا سدی مستحکم در مقابل تمام ابرقدرت‌های جهان بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی شامگاه دوشنبه در یادواره 16 شهید بسیج کارمندی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در بسیج دلاورانی گمنام پرورش یافته‌اند که با رشادت خالصانه عروج به سوی عرش، قدس و ملکوت را زمزمه کردند.

فرمانده سپاه  امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: از این نهاد معطر میلیون‌ها عاشق به قله رفیع شهادت رسیدند و میلیون‌ها نوجوان و جوان جویای رضای حق گشتند.

وی ادامه داد: خوشا به‌حال عزیزانی که در مسیر بسیج قدم برمی‌دارند زیرا شهدای ما در مسیر بسیج قدم برداشتند و به درجه شهادت نائل آمدند.

کاظمی خاطرنشان کرد: وقتی قدرت‌های بزرگ جهانی مثل آمریکا، شوروی سابق، اروپا و اعراب با هم متعهد شدند تا نشان دهند که نظام اسلامی ایران قادر نیست بر جامعه مسلمانان جهان حکومت کند و وقتی آنها اراده کردند تا انقلاب اسلامی در درون مرزهای ایران را بشکنند شهیدان سدی بزرگ و مستحکم در مقابل تمام ابرقدرت‌ها بودند.

وی یادآور شد: جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس در برابر نیروی زمینی بعث عراق که به عنوان ارتش چهارم نیروی زمینی جهان از آن نام برده می‌شد همچنین ماهواره‌های اطلاعاتی آمریکا و سرازیر شدن دلارهای نفتی، هواپیماهای میگ، میراژ، سوپر، موشک‌های اگزوست و در برابر میلیاردها ثروت جهان که هجمه‌ای عظیم علیه نظام ما پشتیبانی می‌کرد، ایستادند.

کاظمی گفت: امروز درایت حضرت امام خامنه‌ای و حمایت‌های مردم از ولی امر مسلمین و اتحاد همدلی آحاد جامع اسلامی موجب رعب و وحشت در دل دشمنان ایران اسلامی شده است.

وی ابراز داشت: ما از صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا درس می‌گیریم که نشان دادند برای حفظ این نظام، استقلال و حاکمیت اسلام عین روز تاسوعا و عاشورای حسینی سخاوتمندانه هر سرمایه‌ای که از مال و جان در اختیار داشتند فدای اسلام و ولایت کردند.

انتهای پیام/66001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول