اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان خبر داد

برگزاری 2 یادواره شهدا در هندیجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان از برگزاری دو یادواره شهدا در شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

برگزاری 2 یادواره شهدا در هندیجان

حسین خنافره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از برگزاری دو یادواره شهدا در شهر و روستای این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این یادواره‌ها همزمان با هفته بسیج در روستای دریهک و شهدای ورزشکار در شهر هندیجان و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، رزمندگان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دیگر برنامه‌های مرتبط با این هفته در شهرستان عنوان کرد: راه‌اندازی غسالخانه در روستای جیری در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به منظور بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی دفاع مقدس و برنامه‌های این چنینی از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان اضافه کرد: برگزاری همایش‌های بصیرتی، روشنگری و معرفتی، برنامه‌هایی با مضمون امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت ماه محرم و صفر و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و امام جمعه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت این هفته است.

وی ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هر ساله به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند و شان و شانیت این روز را حفظ می‌کنند.

خنافره همچنین عنوان کرد: همزمانی هفته بسیج با دهه دوم محرم نشان از تأسی و الگو گرفتن بسیج از محرم و عبرت‌های عاشورا بوده و بسیجیان باید از این ایام نهایت استفاده و بهره را ببرند.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای برنامه‌های مختلف از سوی بسیج به‌ویژه در هفته بسیج، تبیین و معرفی نقش این نهاد انقلابی بوده که به فرمان امام راحل تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان در پایان اظهار کرد: خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان از این اردوها هستیم و دلیل این امر را نیز می‌‌توان در برنامه‌های فرهنگی آن دانست که باعث ترغیب نوجوانان برای حضور در مناطق جنگی و عملیاتی می‌‌شود.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول