اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال امیدهای کشور

صبای قم در خانه مقابل تیم شهید آسیابی کلاله متوقف شد

تیم فوتبال امید صبای قم در دیدار برگشت رقابت‌های لیگ فوتبال امید قهرمانی باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود شهید آسیابی کلاله نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

صبای قم در خانه مقابل تیم شهید آسیابی کلاله متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه سازمان آزادگان لیگ فدراسیون فوتبال، رقابت‌های فصل جاری لیگ فوتبال دسته اول امید باشگاه‌های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشورمان ادامه یافت و طی آن در قم تیم امید صبای قم برابر میهمان خود تیم شهید آسیابی کلاله به تساوی دست یافت.

مسابقه دو تیم از دور رفت هفته هشتم مسابقات لیگ فوتبال امید باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم امید صبای قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و طی آن صبایی‌ها در حضور تماشاگران خود با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت دادند.

با توجه به پیروزی‌های تیم فوتبال امید صبای قم برابر تیم‌های فوتبال پرسپولیس قائمشهر، داروسازی وتاک ساری و دیگر رقبا در دیدارهای خانگی فصل جاری رقابت‌های فوتبال امید باشگاه‌های کشور انتظار می‌رفت صبایی‌ها در این دیدار نیز بازی پرگلی به نمایش بگذارند اما موقعیت‌های متعدد بازیکنان صبای قم در مقابل دروازه حریف به سادگی به هدر رفت.

فوتبالیست‌های آینده‌دار صبای قم در این دیدار تیم برتر میدان بودند چون صبا این مسابقه را تهاجمی آغاز کرد و نسبت به حریف خود انگیزه بالاتری برای رسیدن به گل نشان داد و به دنبال رسیدن به این هدف خود در نیمه نخست بارها خط دفاعی شهید آسیابی را اذیت کرد.

در حالی که تماشاگران حاضر در ورزشگاه بی‌صبرانه منتظر گل بودند، گل نخست این مسابقه حساس در دقیقه 27 بازی به ثمر رسید و عباس طهماسبی با ورود به محوطه جریمه با ضربه بغل پای فنی به زیبایی دروازه شهید آسیابی را گشود تا صبا در آستانه کسب سه امتیاز بازی قرار گیرد.

با این حال تک گل تیم صبای قم تنها در نیمه نخست پابرجا بود و در نیمه دوم فوتبالیست‌های تیم شهید آسیابی کلاله بر شدت حملات خود افزودند تا اینکه توانستند گل تساوی را درون دروازه تیم صبای قم جای بدهند و بدین ترتیب بازی یک بر یک مساوی شود.

نتیجه تساوی در دیدار برگشت رقابت‌های لیگ فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای تیم میهمان یعنی شهید آسیابی کلاله نتیجه چندان خوبی نبود و حالا صبایی‌ها مجبور هستند در دیدار بعدی که میهمان تیم داروسازی وتاک ساری خواهند بود خود را برای کسب سه امتیاز و قطعی کردن صعود به مرحله بعد به زحمت بیاندازند.

این چهارمین هفته بدون پیروزی برای فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار صبای قم بود چراکه آنها در دیدارهای قبلی برابر تیم‌های شهرداری نوژن نوشهر، ابومسلم مشهد مقدس و پرسپولیس قائمشهر با نتایج مشابه یک بر صفر تن به شکست داده بودند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول