اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

یادواره شهدای دانشجویی در خلخال برگزار شد

همزمان با هفته بسیج یادواره شهدای دانشجویی در خلخال برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجویی در خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با هفته بسیج ظهر امروز یادواره پنج شهید دانشجویی شهرستان خلخال در مرکز همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن کاملی‌فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل در یادواره شهدا دانشجویی گفت: سنگر علم و دانش همواره شهدای ارزنده‌ای را تقدیم پایداری نظام نموده و اکنون پس از هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی این سنگرهای علم و دانش فرهنگ ایثار و شهادت باید در دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی ارتقا یابد.

کاملی‌فر گفت: از همین کلاس‌های درس، بسیجیان به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیگ گفتند و برای دفاع از آرمان‌های این خاک عزیز سر و جان نشناختند و با شهادت خود و ایستادگی در برابر دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس افتخار آفریدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار الگوگیری دانشجویان در مراکز علمی و آموزشی از شهدای دانشجو شد و گفت: مطالعه وصیت‌نامه شهدای دانشجو و سایر شهدا می‌تواند در عرصه‌های مختلف راهنمای بسیار خوبی برای قشر تحصیل کرده باشد.

کاملی‌فر ضمن اشاره به رسالت جاوید شهدا یعنی پایداری اسلام و قرآن گفت: در عرصه و زمان فعلی نیز دانشجویان باید با بصیرت و دشمن شناسی در مقابل فتنه دشمنان آماده باشند.

در این مراسم مداحی شد و جمع حاضر با سینه‌زنی و عزاداری در سوگ شهیدان یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند. و قرائت شعر و پخش کلیپ شهدا از دیگر بخش های این برنامه معنوی و فرهنگی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم با اهدا لوح و جوائزی از خانواده شهدای دانشجوی شهرستان خلخال تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول