اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت

تجدید میثاق بانوان با شهدای گمنام شیراز

همزمان با هفته بسیج جمعی از بانوان شیرازی و اعضای خواهر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با حضور در قطعه شهدای گمنام گلزار شهدای دارالرحمه این شهرستان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق بانوان با شهدای گمنام شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، این مراسم امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان، خواهران ورزشکار، اعضای فرهنگ‌سراهای شهرداری شیراز و کانون فرهنگی و هنری شهید فراحی مسجد جامع شهرک امام حسین(ع) شیراز به نمایندگی از کانون‌های مساجد در قطعه شهدای گمنام گلزار شهدای دارالرحمه این شهرستان برگزار شد.

خواهران شرکت‌کننده پس از گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام در برنامه‌هایی نظیر سخنرانی با موضوع معرفت محرم، تشریح خطبه حضرت زینب(س) و بسیج، قرائت زیارت عاشورا همراه با نمایش نماهنگ‌های مذهبی، مرثیه‌خوانی و نوحه‌خوانی ویژه ایام محرم شرکت کردند.

مراسم تجدید میثاق با شهدای گمنام با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، فرهنگ‌سراهای پایداری و کتاب، سالن فرهنگی و ورزشی فرهنگ‌سرای طاووسیه و سالن ورزشی منتظران شهرداری شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول