اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان:

«ایده بسیج» برگ برنده ایران است/ امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان با یادآوری امنیت پایدار استان، این امنیت پایدار و مردمی را نتیجه و مرهون رشادت‌ها و شجاعت شهدای دوران دفاع مقدس به عنوان حماسه‌سازان ایرانی دانست.

«ایده بسیج» برگ برنده ایران است/ امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عین‌الله نریمانی بعدازظهر امروز در یادواره سرداران و لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان که در پادگان امام علی(ع) سنندج و با حضور مسئولان کشوری و لشکری و خانواده شهدای این لشکر برگزار شد، با تبریک هفته گرامیداشت بسیج، اظهار کرد: اگر شهدا نبودند به یقین امروز به چنین جایگاهی در جهان نمی‌رسیدیم.

وی با یادآوری عملیات‌های بیت‌المقدس، خیبر، کربلای 4 و 5 و والفجر 8 و دیگر عملیات‌های غرورآفرین رزمندگان اسلام، این عملیات‌ها را زمینه‌ای برای نشان دادن قدرت اسلام در قالب نیروهای انقلابی کشورمان ذکر کرد.

به گفته سردار نریمانی، رزمندگان در آن دوران با برخورداری از ویژگی‌های شجاعت، دلیرمردی، ایمان، اعتقاد به نظام اسلامی و دفاع از ارزش‌های نظام، مسیری را انتخاب کردند که امروز به عزت و عظمت و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران منجر شده است.

وی افزود: اگر امروز حرف‌هایی برای گفتن در جهان داریم به واسطه ایثار، شهادت و جانبازی رزمندگان در دوران دفاع مقدس حاصل شده و ما نیز اکنون باید این مسیر را با تمام قدرت دنبال کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: اعتقاد داریم ادامه راه شهدا علاوه بر تقویت دفاع از کشور، پیشرفت کشور در بخش‌های گوناگون و افزایش توانمندی‌های ایرانیان را نیز ارتقاء می‌بخشد.

سردار نریمانی گفت: ما به عنوان مسئولان، اقشار مختلف مردم و به ویژه خانواده شاهد وظیفه دارند نگذارند انحرافی در مسیر شهدا به وجود آید چراکه خواسته همه آنان جز حفاظت و حراست از نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه و نیز دفاع از کیان اسلامی چیز دیگری نبود.

وی در ادامه هفته بسیج را یادآور رشادت‌های بسیجیان در عرصه‌های مقابله با دشمنان، سازندگی و کمک به پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: بسیج به عنوان یک ایده مطرح است و همین ایده یک عامل پیش‌برنده در نظام اسلامی است.

فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان در پایان ضمن تقدیر از خانواده شاهد این لشکر، نیروهای لشکر 22 بیت‌المقدس را سربازانی شجاع خواند که در دفاع از مرزهای کشور در این خطه شهیدپرور جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شاهد لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/79001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول