اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج

خانواده شهدای امدادگر بابل تجلیل شدند

رئیس جمعیت هلال احمر بابل گفت: در مراسم یادواره شهدای امدادگر بسیجی از خانواده‌های شش شهید امدادگر بسیجی در بابل در هفته بسیج تجلیل شد.

خانواده شهدای امدادگر بابل تجلیل شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علیرضا پورعباسی بعد از ظهر امروز در یادواره شش شهید امدادگر بسیجی در سالن هلال احمر بابل اظهار داشت: یادواره شهدا امدادگر بسیجی یادآور خاطرات و پاسداشت مقام شامخ سربازان گمنامی است که بی‌ریا در جبهه‌ها حضور یافتند.

وی افزود: امدادگران از جمله گروهی بودند که علی‌رغم تلاش زیاد و کار مشقت‌بار در طول هشت سال دفاع مقدس ناشناخته ماندند در حالی که این پزشکان بی‌ریا خط مقدم جبهه، خادمان واقعی  عرصه ایثارگری بی‌منت بودند.

این مسئول به ضرورت برگزاری یادواره‌ها در شرایط فعلی اشاره و اذعان داشت: در شرایطی که جنگ نرم دشمن جوانان و آینده سازان ما را هدف قرار داده و قصد دارد فرهنگ تهی خود را جایگزین  هویت‌های دینی و ملی ما نماید این یادواره می‌تواند بازخوانی همه الگوهایی باشد که جوانان امروز را از گزند دشمنان حفظ می‌کند.

پورعباسی با اشاره به اینکه شهدا،کشور را برای همیشه در مقابل تهاجم دشمنان بیمه کردند گفت: دفاع مقدس به دشمنان فهماند هرگاه پای اسلام، دین و هویت انسانی در میان باشد همه اقشار جامعه در هر مسلک و صنف و از هر قشری که باشند عرصه را تقدیم دشمن نکرده و در مقابل او خواهند ایستاد.

رئیس جمعیت هلال احمر بابل بیان داشت: جوانان امدادگر شهید نیز همانند دیگر اقشار جامعه در صحنه‌های دفاع مقدس حضور داشتند با این تفاوت که جان بسیاری را تا زمانی که زنده بودند نجات دادند.

وی با تقدیر از حضور مسئولان و خانواده شهدا امدادگر بسیجی بابل اظهار داشت: امدادگران امروز نیز با حضور در صحنه‌های سخت و شرایط حساس با همان روحیه و تفکر بسیجی باکمترین تجهیزات سعی دارند برای ملت اقدامات ارزنده‌ای داشته باشند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از خانواده شهدای امدادگر بابل تجلیل شد.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول