اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

شهدا شاگردان مکتب بسیج هستند

فرماندار بابل گفت: شهدا شاگردان مکتب بسیج هستند.

شهدا شاگردان مکتب بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی بعدازظهر امروز در یادواره شهدای امدادگر بسیجی در سالن اجتماعات هلال‌احمر بابل اظهار داشت: شهدا شاگردان مکتب بسیج هستند.

وی با اشاره به اینکه تفکر و مکتبی که میراث‌دار تفکر ناب محمدی بوده و توانست بسیجیان ما را در برابر ارتش شکست‌ناپذیر دنیا پیروز کند، بیان داشت: در 35 سال عمر با برکت نظام دشمنان از هر حربه‌ای برای تضعیف نظام استفاده کردند، اما لشگر بسیج با تفکر بسیجی مخلصانه در برابر دشمن ایستاد و پیروزی را برای اسلام و انقلاب رقم زد.

فرماندار بابل اذعان داشت: شهدای ما کسانی بودند که خیلی‌ها حوزه علمیه و دانشگاه نرفتند، ولی همه شاگرد مکتب امام صادق(ع )بودند و پای منبر علما نشستند و با لقمه حلال و آموزه‌های درست والدین علوی و فاطمی خود بزرگ شدند.

این مسئول تصریح کرد: موفقیت دیپلمات‌های نظام در طول انقلاب حاصل حصار امنیتی است که شهدا برای نظام ایجاد کردند و سبب دستاوردهای عظیمی از جمله دستاورد اخیر در مذاکرات ژنو شدند.

مهدوی گفت: حرکت اخیر ریاست جمهور ایران در نخستین مصاحبه مطبوعاتی بعد از پیروزی در مذاکرات که با حضور خانواده‌های شهدا هسته‌ای صورت گرفت، نه تنها یک حرکت تبلیغی بلکه یک حرکت ارزشی  است.

وی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه ایران، این دستاورد بزرگ را هدیه به روح شهدا و تدبیر حکیمانه رهبر کردند، بیان داشت: مذاکرات ژنو کار پیچیده و سختی بود، اما برکت وجود شهدا و درایت رهبری در این برهه زمان به داد ملت رسید و پیروزی دیگری را برای ما رقم زد.

مهدوی با بیان اینکه لشکر بسیج به دنبال تدبیر دین محمدی، متکی و مجهز به فطرت علوی و فاطمی است، گفت: عظمت شهدا قابل وصف نیست، زیرا شهدا کسانی بودند که همچون زینب کبری (س) در شرایط سخت حتی در جبهه‌ها نیز دست از عبادت مستحبی برنداشتند.

 مهدوی اظهار داشت: بسیجیان شهید با حلم حسن، شهادت حسینی، عبادت سجادی، علم باقری و بهره‌گیری از دیگر معصومان در تحقق عدالت کوشیدند و خود را متصل به منبع پایان‌ناپذیر اندیشه و تفکر اسلام ناب کردند.

فرماندار بابل تکیه بر نیروی ایمان، اطمینان به وعد‌ه‌های الهی، داشتن تدبیر و بصیرت برای دستیابی به پیروزی را از مهم‌ترین پیام شهدا به جامعه بشری دانست.

انتهای پیام/86009/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول