اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

بسیج نقش مهمی در زمینه پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: بسیج نقش مهمی در زمینه پیاده سازی اقتصاد مقاومتی دارد.

بسیج نقش مهمی در زمینه پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی دارد

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با بینش عمیق خود برای به کارگیری همه توان کشور برای مقابله با متجاوز گران به آب و خاک و ناموس کشورمان دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.

وی تصریح کرد: با تشکیل بسیج مستضعفین ملت ایران وارد صحنه دفاع شده و از کشور و نظام دفاع کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: امام راحل با تشکیل بسیج با استفاده از فرهنگ قیام رسول اکرم (ص) و نهضت عاشورایی حسینی برای نشان دادن قدرت اسلام، مردم و ولایت مداری جامعه امروزی با تشکیل بسیج مستضعفین قدرت نظامی فرهنگی کشور را چندین برابر افزایش دادند.

این مسئول با بیان اینکه اگر فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج نبود قطعا سرنوشت جنگ تحمیلی متفاوت می‌شد، اضافه کرد: امام راحل پایه گذار یک تفکر و فرهنگ جدیدی به نام بسیج مستضعفین شدند.

بیگدلی با اشاره به اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مقابله با تهاجمات نرم دشمن به خوبی فعالیت می‌کند، افزود: امروز ترس دشمنان به خاطر وجود بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یار و یاور ولایت است، تصریح کرد: امروز بسیج با همه توان برای مقابله با ملت‌های زیادی خواه ایستادگی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در ادامه به برنامه‌های بسیج در حفظ و حراست از اهداف و آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به شرایط کنونی بسیج باید آمادگی کامل و هوشیارانه برای مقابله تهدیدات دشمنان داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج با هدایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب در صحنه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند، ادامه داد: همچنین در بحث اقتصاد مقاومتی قشر بسیج کارگری با کار و تلاش مضاعف همه توان خود را به کار گرفته است.

بیگدلی با بیان اینکه بسیج مهندسی برای رشد عقلانی فعالیت‌های مهندسی در همه عرصه‌ها تلاش می‌کند، متذکر شد: بسیج علمی و پژوهشی نیز در راستای پیشرفت‌های علمی و سایر افشار بسیج با به کارگیری همه توان خود موجب رشد و پیشرفت تعالی کشورمان می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین بسیج جامعه زنان، بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان، کارمندان و اصناف دوشا دوش با نیروهای مسلح برای مقابله با جنگ نرم دشمنان از جان و دل دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول