اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کوهبنان:

امروز در هر خانه‌ای نام بسیج متجلی است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کوهبنان گفت: بسیج یکی از یادگاران امام راحل است که امروز به درختی تنومند تبدیل شده است؛ به گونه‌ای که امروز در هر خانه‌ای نام بسیج متجلی است.

امروز در هر خانه‌ای نام بسیج متجلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اکبر کردی امشب در جمع فرهنگیان بسیجی این شهرستان اظهار داشت: بسیج از فرهنگ عاشورا و کربلا نشأت گرفته و امام راحل با عنایت به همین فرهنگ گرانبها بسیج را پایه‌گذاری کردند.

وی افزود: امروز همین فرهنگ با ارزش و حماسی سبب شده که ایران اسلامی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان قسم‌خورده با تمام وجود و توان بایستد و در این راستا ذره‌ای از اصول و آرمان‌های اسلامی و انقلابی خود عقب‌نشینی نکند.

کردی بیان داشت: بسیج یکی از یادگاران ارزشمند حضرت امام (ره) است که امروز به درختی تنومند تبدیل شده به گونه‌ای که امروز در هر خانه‌ای نام بسیج متجلی است و جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه وافر در این نهاد مقدس عضو می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کوهبنان تأکید کرد: در طول انقلاب در تمام زمینه‌های سازندگی، دفاعی، فرهنگی وظایفی که به بسیج محول شده است با موفقیت همراه بوده، لذا دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا به هر طریق ممکن به این نهاد مقدس و ارزشی ضربه وارد کند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بسیج را شجره طیبه و مدرسه عشق توصیف کردند، افرادی که دارای تفکر بسیجی هستند، نباید غفلت کرده و در تمام صنوف باید جزئی از تشکل سازمان عظیم بسیج باشد.

کردی خاطر نشان کرد: امروز بسیجیان باید با توجه به رهنمودها و توصیه مقام معظم رهبری با عضویت و حضور در حلقه‌های طرح صالحین بصیرت و دید خود را بالا ببرند تا بتوانند با تمام وجود در برابر دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان به ویژه در بحث جنگ نرم ایستادگی کنند. 

وی به مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا در این هفته از جمله برگزاری نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا با محوریت حلقه‌های تربیتی صالحین، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه فرهنگی هنری با موضوع سبک زندگی و امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مراسم نمادین خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در پایان این هفته توسط بسیج جامعه زنان اشاره کرد.

کردی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اجتماع حماسی بسیجیان، فراخوان گردان‌های عاشورا و الزهرا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، افتتاح سالن اختصاصی شجره طیبه صالحین و مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه بانوان از دیگر برنامه‌های هفته در کوهبنان است.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول