اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

تفکر بسیجی عامل سعادت و پیروزی در جامعه خواهد شد

فرمانده سپاه بیجار گفت: ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان و ترویج فرهنگ، روحیه و تفکر بسیجی عامل سعادت و پیروزی در جامعه خواهد شد.

تفکر بسیجی عامل سعادت و پیروزی در جامعه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسین محمودی عصر امروز در جریان رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل کارخانه سیمان بیجار که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: دشمنان از ایمن‌سازی کشورمان در هراس هستند و قصد ایجاد ناامنی در کشور را از هر طریقی در سر می‌پرورانند و اجرای رزمایش‌های پدافند غیرعامل آنان را دچار رعب و ترس خواهد کرد.

وی به توان نیروهای بسیج در خصوص آمادگی در برابر حوادث احتمالی از جمله آتش‌سوزی و انفجار در کارخانجات صنعتی اشاره کرد و گفت: رزمایش پدافند غیرعامل در کارخانه سیمان کردستان، تجربه مناسب برای ارگان‌های مختلف از جمله نیروهای بسیج است.

محمودی با تقدیر از حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی، شبکه بهداشت و درمان و هلال‌احمر گفت: خوشبختانه پرسنل و عوامل سیمان کردستان نیز از آمادگی مناسبی در قبال حوادث احتمالی برخوردار هستند.

محمودی در ادامه گفت: نمادسازی برای اعلام آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان تیری بر قلب دشمنان است و موجبات یأس آنها را فراهم خواهد ساخت.

به گفته فرمانده سپاه بیجار، امروزه تهدیدات دشمنان به فضای سایبری نیز منتقل شده است و ایرانیان بسیجی‌وار با تکیه بر فرامین رهبری در برابر این تهدیدات نیز همچون بسیاری از کارشکنی‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی در ادامه از بسیج به عنوان مهم‌ترین سازمان برای آموزش ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان یاد کرد و گفت: ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان و ترویج فرهنگ، روحیه و تفکر بسیجی عامل سعادت و پیروزی در جامعه خواهد شد.

فرمانده سپاه بیجار در پایان ضمن تقدیر از تمامی دستگاه‌های شرکت‌کننده در این رزمایش گفت: طبق بررسی‌های به عمل آماده هلال‌احمر، شبکه بهداشت و آتش‌نشانی کارخانه سیمان کردستان با بیشترین سرعت در کمترین زمان توانستند عملیات را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/79015/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول