اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه منوجان:

اساس یک جامعه در بعد فرهنگی است / بسیجی باید دارای بصیرت باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت منوجان با بیان اینکه اساس یک جامعه در بعد فرهنگی است، گفت: یک بسیجی باید دارای بصیرت باشد.

اساس یک جامعه در بعد فرهنگی است / بسیجی باید دارای بصیرت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام مصیب رزاق‌پور امشب در همایش امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان اظهار داشت: بسیج یک الگویی از جامعه مدینةالنبی است، تشکیل یک حکومت نیاز به مشارکت مردم دارد و اگر مردم نباشند، حکومتی تشکیل نمی‌شود.

وی ادامه داد: اساس و نیاز یک جامعه در بعد فرهنگی است که بسیجیان در مقابل بی‌فرهنگی می‌ایستند و یکی از شرایطی که یک بسیجی باید داشته باشد، اخلاق و رفتار خوب نسبت به دیگران است و باید خودش را آگاه کند و معروفات را بشناسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت منوجان بیان داشت: یک بسیجی باید تابع ولی زمان، ولایتمدار، دارای بصیرت و اهل عمل بوده و اهل فن و تخصص باشد.

وی تصریح کرد: دین اسلام در اوج اقتدار به سر می‌برد، امروز روزی است که پرچم ناب اسلام محمدی (ص) بلند شده و در جای جای دنیا مرهون ایران اسلامی است.

رزاق‌پور به موضوع هسته‌ای اشاره کرد و افزود: هدف دشمن برنامه هسته‌ای ایران نیست و اینها همه بهانه است، بلکه بحث سر اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: ما از تیم هسته‌ای حمایت می‌کنیم و به دنبال اقتدار نظام و عزت ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی هستیم که باید در بسیاری از حقوق ما را به رسمیت بشناسند.

انتهای پیام/80006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول