اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سنندج تأکید کرد

ضرورت توسعه پایگاه‌های بسیج در ادارات سنندج

فرمانده سپاه شهرستان سنندج بر ضرورت توسعه پایگاه‌های بسیج در ادارات این شهرستان تأکید کرد.

ضرورت توسعه پایگاه‌های بسیج در ادارات سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح پایگاه بسیج «مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی» کمیته امداد سنندج، اظهار داشت: تلاش در راستای توسعه و ترویج تفکر بسیجی در جامعه به ویژه در سطح ادارات و سازمان‌ها با توجه به نقش آن در پیشرفت و اقتدار کشور از مهم‌ترین اولویت‌های ما بوده و برای تحقق این مهم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در خصوص بسیج ادارات ‌کل و وصل شدن آن به سازمان بسیج کارمندان و به منظور جلوگیری از کمرنگ شدن نقش بسیج ادارات، تلاش برای ارتقای پایگاه‌های بسیج در ادارات شهرستان سنندج به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت.

فرمانده سپاه سنندج با بیان اینکه بعد از این تحولات تنها در پنج اداره شهرستان پایگاه بسیج وجود داشت، بیان داشت: ایجاد پایگاه‌های بسیج در سطح ادارات سنندج با جدیت دنبال می‌شود و در این مدت اقدامات قابل توجهی در این حوزه شکل گرفت.

یوسفی اضافه کرد: پایگاه بسیج مرحوم عسکراولادی کمیته امداد سنندج نیز به همین منظور و به مناسبت هفته بسیج با همت امدادگران این نهاد ایجاد و افتتاح می‌شود.

وی به توطئه‌های دشمنان در راستای جلوگیری از تثبیت انقلاب اسلامی و صدور مفاهیم این انقلاب الهی اشاره کرد و بیان داشت: دشمن برای ممانعت از رشد و پیشرفت انقلاب از هر مسیری که فکر می‌کرد وارد شد، اما چون این انقلاب حقانیت داشت، تیر دشمنان به سنگ خورد.

فرمانده سپاه سنندج با اشاره به تحمیل هشت سال جنگ نابرابر در روزهای آغازین پیروزی انقلاب از سوی دشمنان این مرز و بوم، تصریح کرد: استکبار جهانی و دست‌نشانده‌هایش هر آنچه در توان داشتند در اختیار صدام قرار دادند، اما ملت ایران با پیروی از دستورات امام خمینی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی محکم و استوار در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادند و پیروز این جنگ نابرابر شدند.

یوسفی به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان بسیج سراسر کشور در نخستین روز از هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: معظم‌له در این دیدار فرمودند که بسیج تنها به مجموعه‌ اعضای ثبت‌نام شده‌اش خلاصه نمی‌شود و تمام افراد موافق کار و ماموریت‌های ارزشی یادگار امام بسیجی هستند.

وی از کارکنان کمیته امداد به عنوان خادم‌ترین نیروهای نظام نام برد و متذکر شد: خدمت به جامعه نیازمند و تلاش در راستای رفع مشکلات آنها توفیقی الهی است که خداوند تبارک و تعالی به فعالان کمیته امداد اعطا کرده است.

فرمانده سپاه سنندج در پایان از تلاش‌های کمیته امداد در راستای رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی آنها را قابل تقدیر خواند و گفت: حضور فعال کمیته امداد استان کردستان در برنامه‌های بسیج در سطح استان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول