اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

پایگاه مقاومت بسیج «عسکراولادی» در کمیته امداد سنندج افتتاح شد

پایگاه مقاومت بسیج «حبیب‌الله عسکراولادی» به مناسبت هفته بسیج در کمیته امداد سنندج افتتاح شد.

پایگاه مقاومت بسیج «عسکراولادی» در کمیته امداد سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح این پایگاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب از بدو تشکیل تاکنون موجب ارتقای نظام و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است.

وی، بسیج را مظهر تجلی ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی دانست و بیان داشت: دفاع از ارزش‌های اسلام، قرآن و انقلاب که ثمره ایثار و از خودگذشتگی انسان‌های بزرگی از صدر اسلام تاکنون است، مهم‌ترین هدف و فلسفه تشکیل این نهاد الهی به فرمان امام(ره) است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، رمز اقتدار و ماندگاری بسیج را حرکت در مسیر دستوارت دین اسلام و تبعیت از ولایت فقیه دانست و بیان داشت: ایثار، از خودگذشتگی، ولایت‌مداری و شجاعت از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است.

موسی‌نژاد با بیان اینکه تفکر بسیج زمان و مکان نمی‌شناسند و این تفکر دیگر تنها مربوط به داخل کشور نیست، تصریح کرد: خیزش‌های آزادی‌خواهان و نگاه‌های هویت‌طلبانه که در گوش و کنار جهان وجود دارد ثمره الگوگیری از این تفکر الهی است.

وی به خدمات ارزشمند بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه سازندگی و دفاع از ارش‌های انقلاب  اشاره کرد و افزود: اقتدار و آزادگی ایران اسلامی و پیروزی این ملت آزاده در دوران جنگ تحمیلی ثمره ایثار و از خودگذشتگی هزاران فرزند بسیجی و آزاده این مرز و بوم است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، به برکت روحیه و تفکر بسیجی حاکم در کشور امروزه ایران اسلامی به ام‌القرای جهان اسلام مبدل شده است.

موسی‌نژاد داشتن روحیه بسیجی در بین کارکنان امداد را بیشتر از سایر نهادها و دستگاه‌ها دانست و گفت: داشتن چنین روحیه‌ای با توجه به رسالت‌ها و جامعه هدف کمیته امداد در این نهاد حمایتی امری ضروری است.

به گفته وی، داشتن چنین روحیه‌ای موجب ارائه خدمات بهتر کارکنان با جامعه هدف این نهاد شده و زمینه توانمندسازی نیازمندان بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

فعالیت 11 پایگاه مقاومت بسیج

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از فعالیت 11 پایگاه مقاومت بسیج در ادارات کمیته امداد امام خمینی استان خبر داد و بیان داشت: بیش از 460 نفر از کارکنان کمیته امداد در این پایگاه‌ها عضو بسیج بوده و در فعالیت‌های مختلف مشارکت دارند.

موسی‌نژاد از عضویت بیش از 4 هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد در بسیج خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار و 800 نفر از این تعداد توسط خود امداد به بدنه این نیروی ارزشی پیوسته است.

به گفته وی، 2 هزار نفر از مددجویان نیز در بسیج محلات مختلف عضویت داشته و در برنامه‌های مختلف شرکت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با بیان اینکه 700 نفر از یک‌هزار و 800 دانش‌آموز مددجوی زیرپوشش کمیته امداد سنندج است، بیان کرد: 400 نفر از یک‌هزار و 200 دانشجوی مددجوی زیرپوشش امداد سنندج نیز بسیجی هستند.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: 85 نفر از مجموع 11 نفر امدادگر کمیته امداد سنندج نیز بسیجی بوده و در برنامه‌های مختلف شامل دهه فجر، هفته بسیج و غیره مشارکتی فعال و چشمگیری دارند.

وی، افتتاح پایگاه بسیج حبیب عسکراولادی را ظرفیتی ارزشمند در راستای تحقق بیش از پیش اهداف و ترویج بسیجی در بین کارکنان این نهاد دانست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان ابراز امیدواری کرد نام‌گذاری این پایگاه به نام مرحوم عسکراولادی موجب ترویج روحیه ارزشی این یاور همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در بدنه کمیته امداد شود.

انتهای پیام/79002/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول