اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پایگاه مقاومت بسیج شهرداری زاهدان:

8 پایگاه مقاومت بسیج در شهرداری زاهدان فعال است

جانشین پایگاه مقاومت بسیج شهرداری زاهدان گفت: در حال حاضر هشت پایگاه مقاومت بسیج در شهرداری فعال هستند.

8 پایگاه مقاومت بسیج در شهرداری زاهدان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، جمشید مهاجری اظهار داشت: پایگاه بسیج شهرداری زاهدان با توجه به رسالتی که به عهده دارد در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی را تاکنون انجام داده و همواره سعی شده در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره گوش به فرمان ولایت فقیه باشد و تحت لوای رهبری گام‌های موثری را بردارد.

وی افزود: دامنه فعالیت بسیج فقط به جنگ و دفاع از حریم کشور محدود نمی‌شود بلکه با توجه به اینکه هم اکنون در زمان صلح هستیم لذا بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی، سیاسی و غیره مشغول فعالیت هستند که پرسنل شهرداری زاهدان از این قاعده مستثنی نبوده و در واقع اموری که توسط کارکنان شهرداری در راستای خدمت رسانی انجام می‌دهند یک حرکت و اقدام بسیجی وار و جهاد گونه است که بدون هیچ ادعایی و با کمترین امکانات انجام می‌شود.

مهاجری از افتتاح مرکز مشاوره ترک اعتیاد در یک منطقه محروم و کمتر برخوردار شهر خبر داد و گفت: به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهرداری زاهدان و به منظور انجام یک حرکت فرهنگی نسبت به راه اندازی مرکز مشاوره ترک اعتیاد در خیابان شهید رجایی اقدام که مورد استقبال خوب مردم نیز قرار گرفت.

یکی از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهرداری زاهدان گفت: بسیج یک مکتب است و همین مکتب است که پرورش یافتگان مخلص آن توانسته اند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یاری کنند و ما بسیجیان جان برکف همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و از هیچ کوششی در راستای اعتلای فرهنگ و تفکر بسیجی دریغ نخواهیم کرد. 

وی با ابراز خرسندی از عضویت و فعالیت تمام مدیران شهرداری در پایگاه های مختلف مقاومت بسیج افزود: خوشبختانه بسیج و فرهنگ بسیجی در زندگی و جامعه ما نهادینه شده و از آن بعنوان یک فرهنگ والای اسلامی یاد می‌شود و ما در صدد هستیم تا در حد توان خود در اشاعه تفکر و فرهنگ بسیجی در شهرداری زاهدان اقدام کنیم.

انتهای پیام/75005/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول