اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

ساکنان خیابان راه‌آهن قزوین صاحب خانه فرهنگ می‌شوند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در راستای توسعه فضاهای فرهنگی شهر و ارائه خدمات یکسان در این بخش به تمام شهروندان، طراحی فاز 2 خانه فرهنگ منطقه راه‌آهن به اتمام رسید.

ساکنان خیابان راه‌آهن قزوین صاحب خانه فرهنگ می‌شوند

سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این خانه فرهنگ در زمینی به مساحت 250 متر مربع، جنب بوستان رز طراحی شده و کاربری فرهنگی و آموزشی دارد چراکه ساخت قرائت‌خانه و کلاس درس از بخش‌های اصلی آن است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان متبوع خود توجه به نیازها و خواسته‌های مناطق محروم شهر است، ادامه داد: خانواده‌ها و به ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان از مهم‌ترین مخاطبان اینگونه مراکز هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: خانه‌های فرهنگ برنامه‌هایی در طول سال برای مخاطبان خود تدارک می‌بینند و مهم‌تر اینکه این مراکز، پایگاه خوبی برای گذران اوقات فراغت هنرجویان هستند.

وزیری‌نژاد با تأکید بر اینکه فرهنگ نقش مهمی در ارتقای زندگی و نگرش مردم برای داشتن زندگی بهتر دارد، عنوان کرد: وقتی تعداد مراکز و برنامه‌های فرهنگی افزایش می‌یابد، آگاهی و مهارت مردم برای داشتن زندگی بهتر نیز بیشتر می‌شود.

در سال آتی کار ساخت خانه فرهنگ راه‌آهن که زمین آن از شهرداری منطقه یک از سوی سازمان فرهنگی ورزشی خریداری شده، آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول