اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی قشم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی قشم به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ حمید ماندگاری عصر امروز در نشستی پیرامون برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی که مقرر است به مناسبت هفته بسیج با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های فعال ورزشی برگزار شود، اظهار داشت: توجه به توسعه اخلاق مداری و نشر و ترویج فرهنگ غنی اسلامی از طریق ورزش مهمترین اثرات ماندگار در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی افزود: ورزش به عنوان یکی از رفتارهای اجتماعی نه تنها تقویت کننده جسم و روح هر فرد است بلکه در تحکیم روابط اجتماعی و در مدیریت احساسات و هیجان‌های رفتاری کمک شایسته‌ای به انسان‌ها می‌کند.

این مسئول، ورزش را یکی از عوامل بازدارنده از آسیب‌ها و تهدیدات نرم دشمنان خواند و افزود: نگاه به ورزش تجلی منزلت بسیج و باعث اقتدار ملت است و همه ما باید نگاه ورزشی داشته باشیم و ورزش را هدفمند و از مقطعی بودن خارج کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم همچنین بیان داشت: تامین امکانات ورزشی برای جوانان و سوق دادن جوانان به ورزش هرگونه ناپاکی را از خود دور می‌کند و بهترین راه برای مقابله با اعتیاد و مشکلات اجتماعی است.

ماندگاری تصریح کرد: تقویت روحیه بسیجی ورزشکار باید در تمام افراد صورت گیرد که همین تفکر و روحیه بسیجی پیروزی در هر کاری را به دنبال دارد چرا که بسیجی بودن مسیر زندگی را صاف و هموار می‌‌کند.

مهدی جهانبخش مدیر اداره ورزش و جوانان قشم نیز امروز طی نشستی در همین راستا با بیان اینکه گستردگی حوزه ورزش می‌طلبد که از ظرفیت ارگان‌ها و نهادهای مختلف از جمله نیروی انسانی در آموزش و پرورش و بسیج استفاده شود، اضافه کرد: حمایت از هیئت‌های ورزشی سبب رشد و شکوفایی ورزش می‌شود.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم ادامه داد: نیاز است سایر نهادها و دستگاه‌ها، همچنین بسیج و آموزش و پرورش از ورزش حمایت کنند.

جهانبخش با بیان اینکه افتخارآفرینی و حماسه‌سازی ورزشکاران در میادین ملی و بین‌المللی در ساختن، رشد و پیشرفت یک کشور نقش مستقیمی دارد، تصریح کرد: افرادی که در حوزه ورزش حضور دارند حرکت جهادی انجام می‌دهند.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم گفت: زمینه‌ها در قشم برای میزبانی سومین دوره یادواره شهدای ورزشکاران استان در بهمن‌ ماه است.

وی تاکید کرد: از هیئت‌های ورزشی نیز انتظار می‌رود نهایت همکاری را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره ورزشی بسیج داشته باشند.

انتهای پیام/88001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول