اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خبر داد

راه‌اندازی 4 دبیرخانه‌ ملی جشنواره‌های خوزستان در میراث فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از تشکیل چهار دبیرخانه‌ ملی در جشنواره بزرگ میراث فرهنگی خوزستان خبر داد.

راه‌اندازی 4 دبیرخانه‌ ملی جشنواره‌های خوزستان در میراث فرهنگی

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: خوزستان از نظر طبیعی دارای توانمندی‌های زیادی است که در تلاش هستیم تا در نیمه دوم سال با برگزاری جشنواره‌های مختلف اکوتوریسم را در استان ترویج کنیم و مردم را به تفرج در طبیعت تشویق کنیم.

وی تاکید کرد: برگزاری جشنواره گل نرگس در بهبهان در هنگام برداشت نرگس از نرگس‌زارهای این شهرستان، برگزاری جشنواره کنار در بهار در شهرستان شوشتر در موسم برداشت این میوه، جشنواره برداشت نیشکر با نام شکرستان در روزهای نخست مهرماه و جشنواره برداشت میگو در شهرهای جنوبی خوزستان در نیمه دوم سال از جمله فعالیت‌هایی است که در بخش گردشگری خوزستان قرار است اتفاق بیافتد.

حیدری تاکید کرد: باید بکوشیم تا در نیمه دوم سال به دلیل مساعد بودن آب و هوا گردشگری خوزستان را ترویج و معرفی کنیم و به این دلیل از همه توان خود باید در این زمینه استفاده کرد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات اساسی در تامین زیرساخت‌های گردشگری در فصل زمستان و پائیز خوزستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در حال آسیب‌شناسی در این زمینه هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: توانمندی‌های خوزستان در بخش گردشگری در پاییز و زمستان شکوفا می‌شود و باید با شناخت صحیح از این نوع توانمندی‌ها در راستای جذب گردشگر تلاش کنیم.

انتهای پیام/72006/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول