اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه دوم امسال

کتابخانه‌های اسدآباد رتبه دوم شاخص فرهنگی را کسب کرد

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد در سه ماه دوم سال‌جاری رتبه دوم را در شاخص فرهنگی استان همدان کسب کرد.

کتابخانه‌های اسدآباد رتبه دوم شاخص فرهنگی را کسب کرد

مهدی مرادیان‌تمجید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، از کسب رتبه دوم شهرستان اسدآباد در زمینه مسابقات فرهنگی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: این شاخص‌های فرهنگی در زمینه مسابقات مکتوب، نقاشی، جدول و نقد کتاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه 675 مورد انواع مسابقات اعم از مکتوب، نقاشی، جدول و نقد کتاب پیش‌بینی شده بود، تصریح کرد: از این تعداد، کتابخانه‌های شهرستان موفق به انجام 776 مورد مسابقه شد که موجب کسب رتبه دوم آن شد.

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد یادآور شد: تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات جدول 303 نفر، مسابقات مکتوب 90  نفر و نقاشی 3 هزار و 156 نفر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه اسدآباد دو کتابخانه در سطح شهرهای آجین، اسدآباد و یک کتابخانه روستایی در روستای چنارعلیا دارد، افزود: کسب رتبه دوم در شاخص‌های فرهنگی مربوط به این سه کتابخانه است.

مرادیان‌تمجید از ایجاد کانون‌های ادبی در کتابخانه‌های شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت این کانون‌ها تأثیر بسزایی در رشد و توسعه دانش عمومی جامعه دارد.

وی افزود: در سه ماهه دوم امسال با حضور اعضای کتابخانه‌ کتاب‌هایی را نقد کرده‌ایم.

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد اذعان داشت: تعداد 27 هزار نسخه کتاب در سه کتابخانه شهیدرجایی، آجین و چنارعلیا وجود دارد.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول