اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت تاکید کرد

توسعه فرهنگ ورزش در نوجوانان با برگزاری برنامه‌های ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت اجرای برنامه‌های ورزشی در مدارس را اقدامی موثر در راستای توسعه فرهنگ ورزش در نوجوانان دانست.

توسعه فرهنگ ورزش در نوجوانان با برگزاری برنامه‌های ورزشی

علی سیل سپور صبح امروز در حاشیه مسابقات ورزشی که به مناسبت 13 آبان در مدارس شهرستان پاکدشت برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در جنوب استان تهران اجرای برنامه‌های ورزشی در مدارس را گامی در راستای توسعه فرهنگ ورزش در نوجوانان و ایجاد فضایی شاد و پرنشاط در مدارس دانست و افزود: استقبال دانش‌آموزان ما را بر آن داشت تا با برنامه‌ریزی بهتر، علاوه بر دارت مسابقات دیگری را ویژه دانش‌آموزان اجرا و طراحی کنیم.

این گزارش حاکی است، صبح امروز همزمان با فرارسیدن 13 آبان و به مناسبت گرامیداشت روز دانش‌آموز اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت یک‌دوره مسابقه دارت برای دانش‌آموزان دختر و پسر تدارک دید. در این مسابقه که با استقبال دانش‌آموزان و در فضایی پرشور برگزار شد، دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه امامت و دانش آموزان مدرسه راهنمایی شهید گل محمدی به‌صورت جداگانه و به روش count up با هم رقابت کردند و در پایان به سه نفر برتر جوایزی اهدا شد.

این گزارش حاکی است، در این مسابقه از تصاویر نتانیاهو و اوباما در صفحه دارت استفاده شده بود و دانش‌آموزان برای نشان دادن استکبارستیزی و نفرت خود از رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به پرتاب دارت به این تصاویر کردند. جوایز نفرات برتر این دوره از مسابقات در راهپیمایی پرشکوه 13 آبان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول