اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان خبر داد

حضور 2 روزه هیئت تجاری عراق در زنجان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان از حضور دو روزه هیئت تجاری عراق از امروز در زنجان خبر داد.

حضور 2 روزه هیئت تجاری عراق در زنجان

حسین بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور تجار عراقی در زنجان اظهار داشت، تجار عراقی در قالب هیئتی از نجف اشرف در زنجان حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه با توجه به سفر هیئت تجاری استان زنجان با کشور عراق تفاهم‌نامه‌هایی با استان‌های مختلف عراق به امضاء رسیده است، افزود: حضور تجار عراقی در زنجان نیز در همین زمینه صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌های مختلف در زمینه محصولات کشاورزی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: تجار عراقی با تایید استاندار و اتاق بازرگانی در زنجان حضور می‌یابند.

وی بازدید از گلخانه‌ها و محصولات کشاورزی شهرستان زنجان را از برنامه‌های این هئیت تجاری در زنجان دانست و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

بابایی بر ضرورت ساماندهی محصولات کشاورزی شهرستان زنجان تاکید کرد و گفت: شهرستان زنجان دارای ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه محصولات کشاورزی است که ساماندهی این محصولات می‌تواند گام موثری در صادرات باشد.

وی با بیان اینکه از همه تعاونی کشاورزی شهرستان زنجان درخواست می‌شود برای تکمیل اطلاعات محصولات خود با اتحادیه شهرستان همکاری لازم را نمایند، خاطرنشان کرد: ‌با ساماندهی محصولات کشاورزی می‌توان گام‌های موثری در زمینه صادرات به کشورهای مختلف برداشت.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به توافقنامه امضاء شده فی‌مابین اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان با اتحادیه شهرستان افزود: ‌باید این ارتباط قوی‌تر و مطلوب‌تر باشد.

وی با بیان اینکه اتحادیه تعاونی کشاورزی شهرستان زنجان زیر نظر اتحادیه استانی است، یادآور شد: همکاری این دو نهاد موجب تقویت فعالیت‌های کشاورزی در استان می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه این همکاری موجب ارتقای سطح محصولات کشاورزی و اطلاع‌رسانی مطلوب به  تعاونی‌های کشاورزی می‌شود، افزود: اتحادیه شهرستانی آماده همکاری با اتحادیه استان است.

انتهای پیام/73003/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول