اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

رونق بخش کشاورزی در گرو حرکت جهادی است

مسئول سازمان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت کار کشاورزی گفت: در کار کشاورزی باید جهادی حرکت کرد.

رونق بخش کشاورزی در گرو حرکت جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان این استان، اظهار کرد: این سازمان با رویکرد ارزشی‌، علمی، تخصصی و اثرگذار، دارای تعامل سازنده با مراکز علمی، مؤسسات پژوهشی، دستگاه‌های اجرائی و مجامع مهندسی است.

وی افزود: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی قصد دارد تا با برگزاری نشست‌های علمی، کارگروه‏ها و کلاس‌های آموزشی، ایجاد هسته‌های علمی و مراکز مشاوره تخصصی و نیز کارگروه‏های کشاورزی از توان جامعه مهندسین بسیجی کشاورزی و منابع طبیعی استفاده و با الگوگیری از طرح‌های موفق کشاورزی نقش موثری را در افزایش تولید در واحد سطح ایفا کند.

رحیمی گفت: در کشور ما با وجود آب و زمین کافی و توان تولید غذا برای بیش از 200 میلیون نفر، به دلیل بهره‏وری ضعیف و نیز پایین بودن دانش کشاورزی هنوز از تامین غذا برای کمتر از 80 میلیون نفر جمعیت ناتوانیم و با وجود تحریم‌ها همچنان برای تامین مواد غذایی، وابسته به واردات سهم سنگینی از مواد غذایی اساسی هستیم.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سازمان بسیج مستضعفین کشور همچون جنگ هشت ساله که با ورود در آن عرصه و کمک به نیروهای مسلح توانست نقش به‌سزایی را ایفا کند، این بار نیز امیدوار است که در عرصه جنگ اقتصادی، بتواند در ارتقای جهشی سطح علمی و تولیدات کشاورزی نقش جدی را ایفا کند.

وی در پایان از دانشجویان در حال تحصیل در ترم‏‌های پایانی و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی برای عضویت در سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری دعوت به عمل آورد.

رحیمی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به عضویت در سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان می‌توانند به بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/68001/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول