اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه ادوات و نهاده‌های کشاورزی اصفهان:

عدم حمایت باعث بالا رفتن قیمت ادوات کشاورزی شد

رئیس اتحادیه ادوات و نهاده‌های کشاورزی اصفهان گفت: به دلیل عدم حمایت مناسب از طرف دولت شاهد افزایش قیمت ادوات و نهاده‌های کشاورزی بوده‌ایم.

عدم حمایت باعث بالا رفتن قیمت ادوات کشاورزی شد

هوشنگ صیرفیان‌پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازار ادوات کشاورزی اظهار کرد: در رابطه با بازار این وسایل و تجهیزات باید گفت آب و هوا و موقعیت هر محل در وضعیت بازار تأثیر دارد.

وی افزود: قیمت اکثر لوازم بالا رفته و دولت نیز حمایت خاصی انجام نمی‌دهد و همین موضوع باعث افزایش قیمت‌ها در بازار لوازم و ادوات کشاورزی شده است.

رئیس اتحادیه ادوات و نهاده‌های کشاورزی اصفهان با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی استان اصفهان اضافه کرد: صادرات واردات در ادوات و نهاده‌های کشاورزی نداریم و اگر خرید و فروش جزئی هم انجام شود با نرخ ارز آزاد محاسبه می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر یکی از مسائلی که مانع واردات ادوات کشاورزی به کشور است مسئله ارز است که باعث کم شدن واردات و بروز مشکلاتی شده است.

صیرفیان‌پور تصریح کرد: از زمانی که دولت یازدهم کار خود را شروع کرده هیچ اقدام خاصی در بازار مشاهده نشده، البته کمی از افزایش قیمت‌ها جلوگیری شده اما کاهش قیمتی در کار نبوده است.

وی در ادامه به مشکلات کشاورزان استان اصفهان اشاره و تاکید کرد: متأسفانه به دلیل کمبود ذخایر آب سدهای استان و خشک شدن آب رودخانه زاینده‌رود و همچنین خشک شدن چاه‌های کشاورزی شاهد آن بودیم که کشاورزان با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده و همین موضوع از سطح کمی و کیفی محصولات کاست که مسئولان باید هرچه زودتر فکری به حال رفع این مشکل انجام دهند.

انتهای پیام/63015/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول