اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فریمان:

مدیریت جهاد کشاورزی الگوی صحیح کشت را آموزش دهد

فرماندار شهرستان فریمان از مدیریت جهاد کشاورزی خواست تا نسبت به معرفی الگوی صحیح کشت به کشاورزان همت کند تا محصول چغندرقند همچنان نقش خود را در ایجاد اشتغال داشته باشد.

مدیریت جهاد کشاورزی الگوی صحیح کشت را آموزش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، مجتبی بزم‌آرا صبح امروز در بازدید از کارخانه قند فریمان توجه به دغدغه‌های کارگران و ایجاد امنیت شغلی و روانی برای گردانندگان چرخه تولید را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: کارخانه قند فریمان یکی از نمادهای هویتی و پیوند یافته با زندگی مردم شهرستان فریمان است.

وی با تقدیر از تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی مدیران کارخانه قند برای عدم خروج محصول چغندر از شهرستان، از مدیریت جهاد کشاورزی خواست تا نسبت به معرفی الگوی صحیح کشت به کشاورزان همت کند تا محصول چغندرقند همچنان نقش خود را در ایجاد اشتغال برای مردم فریمان داشته باشد.

بزم‌آرا ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به بارندگی‌های مناسبی که نوید در پیش بودن سال زراعی خوبی را دارد؛ کشاورزان فریمانی در فصل بعدی کشت چغندرقند با کمبود آب کشاورزی مواجه نباشند.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول