اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 10 آذر ماه

زنگ ایمنی در مدارس بویین زهرا نواخته می‌شود

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویین زهرا گفت: همزمان با 10 آذر ماه زنگ ایمنی در مدارس این شهرستان نواخته می‌شود.

زنگ ایمنی در مدارس بویین زهرا نواخته می‌شود

بابک خیابانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به ضرورت توجه به آموزش‌های امدادی در سطح نهادها و ارگان‌ها اظهار داشت: امروز با توجه به افزایش جمعیت و احتمال بروز حوادث به ویژه زلزله نیاز است تا شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان ضمن آشنایی با فرآیند پناه‌گیری و امدادرسانی اولیه برای رویارویی با این حوادث آمادگی لازم را داشته باشند.

وی به اهمیت آمادگی برابر زلزله اشاره کرد و افزود: آنچه باید توجه داشت ضرورت به‌کارگیری سریع عکس‌العمل در هنگام بروز حوادثی مانند زلزله است که سبب کاهش خسارات جانی و مالی می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویین زهرا از برگزاری مانور ایمنی برابر زلزله در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این مانور آموزشی با رعایت دو اصل پناه‌گیری و خروج صحیح با محوریت فعالیت دانش‌آموزی و توجه به آموزش و فرهنگ‌سازی روز یکشنبه هفته آینده 10 آذر ماه برگزار می‌شود.

خیابانی با اشاره به برگزاری آموزش‌های ایمنی و امدادی در 67 مدرسه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: این آموزش‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با اصل آمادگی و رویارویی با حوادث احتمالی صورت می‌گیرد که در این برنامه آموزش و پرورش مشارکت بالایی را با هلال‌احمر دارد.

انتهای پیام/77005/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول