اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهرداری منطقه 20 خبر داد

افزایش ایمنی در مساجد، حسینیه‌ها و تکایای منطقه 20

قائم مقام شهرداری منطقه 20 گفت: توصیه‌های ایمنی مراسم‌های عزاداری ماه محرم در بین مساجد، تکایا و حسینیه‌های منطقه 20 توزیع شد.

افزایش ایمنی در مساجد، حسینیه‌ها و تکایای منطقه 20

اصغر عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به این مطلب گفت: به منظور ارتقاء آگاهی هیئت‌های عزاداری و برگزاری مراسم‌های ایمن در ویژه برنامه‌های سوگواری سالار شهیدان، توزیع دستورالعمل ایمنی ویژه مراسم‌های این ایام در بین تمامی مساجد، حسینه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی شهرری انجام شد.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی ملزم به معرفی یک نفر به ستاد مدیریت بحران هستند تا در شرایط اضطرار هماهنگی لازم را انجام دهند، تصریح کرد: تعیین مسیرهای تخلیه اضطراری، ورودی‌ها و خروجی‌های قابل تردد، استفاده از وسایل حرارتی و روشنایی استاندارد، تعبیه وسایل استاندارد اطفای حریق و کمک‌های اولیه از مهمترین توصیه‌های ایمنی است که به منظور پیشگیری از بروز حادثه در محل‌های تجمع عزاداران ارائه شد.

وی به آماده‌باش تمامی نیروهای ستاد مدیریت بحران و گروه‌های دوام در محلات اشاره کرد و افزود: تمام توان و امکانات پایگاه‌های بحران و امداد و نجات در منطقه و محله‌های این منطقه در اختیار شهروندان است تا در زمان اضطرار مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام/2462/ل20/ف4004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول