اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کاهش حوادث صورت می‌گیرد

ارائه خدمات ایمنی شرکت توزیع برق اصفهان در دهه محرم

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: این شرکت در آستانه فرارسیدن ایام محرم نسبت به ارائه خدمات ایمنی به منظور کاهش حوادث در سطح شهر اصفهان اقدام می‌کند.

ارائه خدمات ایمنی شرکت توزیع برق اصفهان در دهه محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید رسول ‌رضیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ایمنی خیمه‌های عزاداری در ایام محرم اظهار کرد: مسئولان باید با تمام توان برای پیشگیری از حوادث برق‌گرفتگی، آتش‌سوزی و مشکلات احتمالی ناشی از نصب علم‌ها و پرچم‌ها در حریم شبکه‌ها اقدامات لازم را  برای پیشگیری از حوادث احتمالی انجام بدهند.

وی اضافه کرد: حفاظت از سوگواران امام حسین(ع) جز وظایف اصلی ما است و باید دیگر فعالیت‌هایمان را به زمان دیگر موکول کنیم.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر به ترویج فرهنگ ایمنی و کاهش خطاهای انسانی تلاش کنیم، تصریح کرد: انتظار شرکت این است که این فرایندها به گونه‌ای مدیریت شود که مانند برخی از سال‌های گذشته شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ای نباشیم.

وی همچنین به آسیب‌شناسی حوادث در سال‌های گذشته پرداخت و اضافه کرد: امسال بیش از  100قطعه بنر اطلاع‌رسانی و یک‌هزار بروشور برای توزیع در گذرها و محل‌های عزاداری تهیه شده و اطلاع‌رسانی‌هایی نیز در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

رضیان تاکید کرد: از تمام کارکنان شرکت با استفاده از پیامک خواسته شده که در مدیریت ایمنی با ناظران و بازرسان ما همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول