اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 300 پرسنل بیمارستانی انجام شد

برگزاری کارگاه 2 روزه سیستم‌های ایمنی و حفاظت از حریق در اهواز

کارگاه آموزشی شناخت و کاربرد سیستم‌های ایمنی و حفاظت از حریق برای بیش از 300 نفر از پرسنل و کارشناسان اداری، خدماتی و درمانی اهواز برگزار شد.

برگزاری کارگاه 2 روزه سیستم‌های ایمنی و حفاظت از حریق در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کارگاه آموزشی شناخت و کاربرد سیستم‌های ایمنی و حفاظت از حریق برای بیش از 300 نفر از پرسنل و کارشناسان اداری، خدماتی و درمانی اهواز برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه که بیش از 300 نفر از پرسنل و کارشناسان اداری، خدماتی و درمانی حضور داشتند، مدرسان و آتش‌نشانان مجرب و باتجربه سازمان آتش‌نشانی به ارائه آخرین تجارب، یافته‌ها و مباحث علمی در زمینه شناخت و کاربرد سیستم‌های ایمنی و حفاظت از حریق پرداختند.

با توجه به ضرورت ایمنی و آتش‌نشانی در بیمارستان‌ها به عنوان یکی از هفت محور حاکمیت بالینی و همچنین اهمیت امر آموزش بر طبق استانداردهای اعتباربخشی، واحد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای با همکاری واحد خدمات بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز اقدام به برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی ایمنی و آتش‌نشانی به صورت تئوری و عملی کرده است.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه با موضوعات راه‌های سرایت آتش، انواع آتش‌سوزی و روش‌های مقابله با آن، نحوه استفاده صحیح از خاموش کننده‌های دستی، نحوه برخورد صحیح با حوادث و آتش‌سوزی‌ها، ایمنی در برق آشنا شدند.

همچنین شرکت‌کنندگان پس از کلاس تئوری، به صورت عملی توسط خاموش کننده‌های دستی اطفای انواع آتش‌سوزی‌ها را تمرین کردند.

همکاری‌های آموزشی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در زمینه‌های شغلی و بهبود کیفیت به ارائه کیفیت مطلوب آموزشی و درمانی در استان منجر شده است تا آنجا که تقریبا هر هفته یک دوره آموزشی تخصصی به پرسنل و کارشناسان این مرکز ارائه می‌شود و ارائه مطلوب این آموزش‌ها رضایت اکثریت کارکنان و ارباب رجوع را به همراه داشته است.

این کارگاه که در تالار همایش‌های شهید دکتر رهنمون برگزار شد با استقبال بی‌نظیر کارکنان بیمارستان مواجه بوده که این خود دلیل بر ارزش نهادن به سلامت و ایمنی پرسنل و بیماران است.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول