اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع فصل سرما

اکیپ‌های امداد گاز برای ارائه خدمات ایمنی و مشاوره در قم آماده هستند

سرپرست شرکت گاز استان قم گفت: 11 اکیپ امداد به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات ایمنی و مشاوره در خصوص نحوه استفاده از وسائل گازسوز و مقابله با هر گونه حادثه برای مشترکین در سطح استان هستند.

اکیپ‌های امداد گاز برای ارائه خدمات ایمنی و مشاوره در قم آماده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، غلامرضا فرجی با اشاره به شروع فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی از تجهیز 11 گروه امداد برای پیشگیری از حوادث احتمالی مشترکین در سطح استان خبر داد و گفت: اکیپ‌های امداد ضمن ارائه خدمات لازم، آماده دریافت مشکلات و راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه استفاده از وسایل گازسوز به طور شبانه‌روزی هستند.

وی افزود: مشترکین در مواقع احساس خطر هنگام نشت و استشمام بوی گاز یا قطع جریان گاز می‌توانند با تلفن 194 (مرکز پیام) تماس گرفته و موضوع را با کارشناسان این شرکت در میان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

سرپرست شرکت گاز قم عنوان کرد: مشترکین برای کاهش حوادث باید نکات ایمنی مربوط به استفاده از وسایل گازسوز را رعایت کرده و قبل از استفاده حتماً از استاندارد بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند و دقت داشته باشند که وسایل گازسوز مورد استفاده در منازل به ازای هر متر مکعب گاز نیاز به انتقال 15 متر مکعب هوای تازه دارد تا از تولید و تجمع گاز سمی حاصل از احتراق ناقص گاز طبیعی (منواکسید کربن CO) جلوگیری شود بنابراین نصب و استفاده از وسایل گازسوز در محیط‌های بسته مجاز نبوده و باعث بروز حادثه خواهد شد.

فرجی استفاده از وسایل جانبی استاندارد (دودکش، کلاهک، بست‌های شیلنگ و ...) را بسیار مهم برشمرد و افزود: بسیاری از حوادث به دلیل عدم توجه به استفاده صحیح از این وسایل است.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول