اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدارس غیر‌انتفاعی اصفهان از شاخصه‌های ایمنی برخوردار نیست

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر مدارس غیر‌انتفاعی موجود در سطح شهر اصفهان از شاخصه‌های ایمنی برخوردار نیست و این مدارس مقاوم‌سازی نشده است.

مدارس غیر‌انتفاعی اصفهان از شاخصه‌های ایمنی برخوردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالرسول جان‌نثاری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ضرورت توجه مسئولان آموزش و پرورش به مقاوم‌سازی تمام مدارس اظهار کرد: آموزش و پرورش زحمات و تلاش‌های بسیاری را برای ارتقای وضعیت آموزش در استان انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مقاوم‌سازی مدارسی که متعلق به آموزش و پرورش است در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت مدارس غیر‌انتفاعی تصریح کرد: مدارس غیر‌انتفاعی موجود در سطح شهر اصفهان از شاخصه‌های ایمنی برخوردار نیست و این مدارس مقاوم‌سازی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه فاز مطالعاتی مقاوم‌سازی مدارس استان انجام شده است و مقاوم‌سازی مدارس غیر‌انتفاعی نیز باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار بگیرد، ادامه داد: مدارس غیر‌انتفاعی در صورت بروز زلزله با مشکل مواجه می‌شوند.

جان‌نثاری با بیان اینکه در حال حاضر تنها کارشناسانی با مراجعه به مدارس غیر‌انتفاعی تنها ایستایی و تحمل بار‌های اولیه این ساختمان این مدارس را مورد توجه قرار می‌دهند، تاکید کرد: ساختمان‌های مدارس باید از تمام شاخصه‌های ایمنی برخوردار باشند تا در صورت بروز حادثه‌ای مشکلی در این مدارس به وجود نیاید.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول