اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد

پوشش 98 درصدی آنالوگ و 87 درصدی دیجیتال در استان زنجان

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: پوشش شبکه اشراق در استان زنجان به صورت آنالوگ 98 درصد و دیجیتال 87 درصد اعلام شده است.

پوشش 98 درصدی آنالوگ و 87 درصدی دیجیتال در استان زنجان

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شبکه نسیم با توجه به نیاز مخاطبان توسط سازمان صدا و سیما طراحی شده است تا نشاط و سر زندگی به جامعه منتقل شود.

وی تصریح کرد: هدف سازمان صدا و سیما نیز تخصصی کردن شبکه‌ها است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه تخصصی کردن شبکه‌ها مصداق واقعی مقابله با تهاجم فرهنگی است، اضافه کرد: اگر بتوان به ذائقه‌ها و نیازهای مخاطب خود پاسخ داد دیگر مخاطب سراغ سایر شبکه‌ها نمی‌رود.

صفری با اشاره به اینکه پخش آزمایشی شبکه نسیم آغاز شده و روزانه دو ساعت از برنامه‌های این شبکه در کنداکتور شبکه‌های استانی قرار می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، شبکه نسیم از شبکه‌های پربیننده خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر ظرفیت ایجاد شبکه نسیم در استان زنجان از نظر زیرساختی وجود ندارد، اذعان داشت: این اقدام به TS سوم نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شبکه نسیم در استان زنجان نیاز به اعتبار بالایی دارد گفت: در صورت تامین اعتبارات استانی می‌توان رایزنی‌های لازم را با سازمان انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر پوشش دیجیتال در استان زنجان 87 درصد است، خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها با توجه به نیاز مخاطبان بسیار تاثیرگذار بوده است.

صفری با بیان اینکه مردم استقبال بسیار خوبی از شبکه‌های دریافتی دیجیتالی داشته‌اند، ادامه داد: برای پوشش 13 درصد باقی مانده در استان زنجان به حمایت مسئولان استانی نیاز است.

انتهای پیام/73006/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول