اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

فعالیت صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه اول محرم قابل تقدیر است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: فعالیت صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه اول ماه محرم سال جاری به دلیل پخش برنامه‌های تأثیرگذار و باکیفیت قابل تقدیر است.

فعالیت صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه اول محرم قابل تقدیر است

آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به عملکرد رسانه ملی به خصوص صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه اول ماه محرم اظهار داشت: عملکرد رسانه ملی و به خصوص صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه اول ماه محرم بسیار مثبت و تأثیرگذار بود.

وی افزود: اینکه رسانه ملی در عزاداری استان‌های مختلف کشور در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی را به تصویر کشید، جای بسی قدردانی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عملکرد شبکه استانی مرکز قزوین نیز در مجموع بسیار خوب و مفید بود، بیان کرد: برنامه‌های دهه اول ماه محرم که از شبکه استانی قزوین پخش شد و استفاده از علما، کارشناسان و صاحب نظران در برنامه‌های این دهه کاری ارزشمند بود.

باریک‌بین تصریح کرد: کار تأثیرگذار شبکه استانی در پخش مراسم‌های مختلف عزاداری و سوگواری در دهه اول ماه محرم و توجه به شهرها و بخش‌های مختلف استان قزوین و پخش مراسم‌های عزاداری توابع استان جای قدردانی دارد.

این مسئول عنوان کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که شبکه استانی قزوین در دهه اول ماه محرم سال جاری تهیه کرد، پخش نظرهای ائمه جمعه استان از صدا و سیمای مرکز قزوین بود که بیش از سال‌های قبل مورد توجه قرار گرفت.

وی ابراز داشت: از مسئولان رسانه ملی و مدیرکل شبکه استانی قزوین و کارکنان پرتلاش صدا و سیمای مرکز قزوین تشکر می‌کنم و برای آن‌ها توفیق روزافزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/77010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول